Dosáhli jsme jednoho milionu registrovaných uživatelů. Měsíčně přibyde na službě průměrně 4000 nově registrovaných uživatelů a zobrazí si ji dva miliony návštěvníků. To odpovídá asi 50 % domácností v Česku.
7 důvodů, proč je geocoding pro všechny
Na Kupi.cz objevujeme velké možnosti využití geolokace neboli „geocodingu“ v praxi. Díky našim rozsáhlým datům umíme zjistit, ve kterém koutu České republiky se určité online letáky či produkty prohlížejí nejvíce a kde má značka ještě rezervy. Jak s touto informací mohou naložit výrobci či prodejci v FMCG?
Jak podrobné jsou mapy
Na základě geolokace jsme na Kupi.cz schopni filtrovat jednotlivé online letáky, které si návštěvníci pravidelně prohlížejí. V hledáčku máme také produkty, které uživatelé vyhledávají, prohlížejí či přidávají do oblíbených v daném regionu. Region je však příliš široký pojem. Dokážeme totiž zazoomovat až na úroveň okresů, konkrétních obcí či dokonce PSČ.
Co všechno mohou FMCG firmy díky geocodingu na Kupi.cz sledovat
- Zásah letáku v jednotlivých skupinách
- Zájem o jednotlivé stránky letáků
- Typy regionálních letáků
- Vzdálenost uživatelů od obchodů
- Nákupní skupiny dle preferenci obchodů a produktů
- Návštěvní časy uživatelů a další…
Benefity a využití dat
- Efektivnější cílení
Benefitů práce s geocodingem je spousta. Naši klienti mohou reporty využít ke zlepšení cílení na jednotlivé skupiny uživatelů v daném regionu. Díky datům zjistí, jaká značka v daném regionů dominuje. - Uživatelské chování
Nejen pro marketingová oddělení je zajímavé, jak se uživatelé chovají v různých obdobích (například na začátku grilovací sezony), jestli má jejich cílová skupina v oblibě práci na zahradě apod. - Plánování akcí
Plánování akcí se může odvíjet od znalosti oblíbených značek v regionech a geocoding pomůže také zefektivnit cílení na uživatele retailových značek. - Dostupnost prodejen
Díky geolokaci si lze také potvrdit, jestli v dané lokalitě není hodně, či naopak málo prodejen. - Nákupní preference
Díky geolokaci mohou výrobci zjistit, které značky jsou v daném regionu preferované, což přispěje k efektivnějšímu cílení kampaní. Pomůže jim to také optimalizovat náklady na regionální marketingové aktivity. - Optimalizace nabídky
Výrobci také získají lepší představu o nákupních preferencích v regionech a budou schopni lépe připravit optimální nabídku pro retail či prezentaci prémiových značek. - Optimalizace výroby
Využití se také nabízí v oblasti optimalizace výrobních kapacit pro jednotlivé produkty.