Společnost Seznam.cz vyhlašuje první ročník ocenění Agenturní spolupráce roku. Tuzemská internetová jednička bude sledovat výkony digitálních agentur, které s ní spolupracují, a na začátku příštího roku vyhlásí vítěze v sedmi různých kategoriích. Do soutěže se agentury nemusí hlásit, účast mají automatickou.
Agentury bude na ocenění nominovat odborná porota. Nebude v ní chybět Tomáš Búřil, obchodní ředitel Seznam.cz, ani manažer konzultací Skliku David Velechovský, šéf Seznam Brand Studia Ondřej Sitta nebo Petr Daneš, manažer videoreklamy na Seznamu. Vítěz bude v každé kategorii jen jeden. „Vítěze vybíráme ze všech agentur, které s námi spolupracují. Jakožto jednička na trhu spolupracujeme se všemi většími agenturami,“ říká Ondřej Polášek, manažer obchodního týmu klíčových zákazníků Seznam.cz.
Jednou ze sedmi prestižních cen v soutěži je „Cross-mediální kampaň roku”. Tou se stane ta, která ve všech mediatypech získá celkově nejvyšší zásah reálných uživatelů. „Chceme upozornit na nejzdařilejší spolupráce, které přinášejí klientům skvělé výsledky, a ukázat i menším klientům, že spolupracovat s námi se vyplatí,“ uvádí Polášek.
Kategorie „Obsahová spolupráce roku“ ocení agenturu, která nejlépe využila možnosti obsahové spolupráce se Seznamem, který má v portfoliu významné tituly jako Novinky.cz, Seznamzpravy.cz, Proženy.cz aj. Hodnotit se bude úspěch kampaně, inovace, pročtenářský přístup i role agentury. „Skokanem roku“ se může stát agentura s nejvyšším meziročním procentuálním nárůstem investic. „Absolutním Skokanem roku“ pak agentura s absolutně nejvyšším meziročním nárůstem investic.
Agentura s nejlepší strategií videoreklamy a využitím reklamních videoproduktů Seznamu může získat ocenění „Videokampaň roku“. Agentura, která kontinuálně využívá videoreklamu, se pak může ucházet o cenu „Videospolupráce roku“, ve které hlavním kritériem bude poměr investic do videa k celkovým investovaným prostředkům.
Nebude chybět ani cena „Inovátor roku“, která bude patřit odvážné agentuře, která prokáže odvahu a udělá krok do neznáma a efektivně třeba využije neotřelých reklamních formátů a způsobů komunikace.
Vítězové společně se Seznamem podpoří neziskové organizace
Vítězné agentury budou vyhlášené v únoru roku 2022 a jejich zástupci získají nejen trofej v podobě sošky maskota Krastyho, ale budou mít možnost prostřednictvím české technologické jedničky vykonat dobrý skutek a budou si moci vybrat ze sedmi neziskových organizací tu, jejíž činnost je jim nejbližší a podpořit ji kreditem do reklamního systému Sklik v hodnotě 50 000 korun. Organizace tak může dát o svých bohulibých aktivitách vědět do světa. Podpořit bude možné tyto organizace: Zdravotní klaun, Linka bezpečí, Konto bariéry, LOONO, Domov svatého Josefa, Projekt Šance nebo Aranžérie.
V rámci programu Seznam Grant, který je určený výhradně pro zástupce neziskového sektoru, už darovala společnost Seznam.cz online reklamní prostor v celkové hodnotě 3 600 000 Kč. Nyní od ledna podpoří dalších 20 neziskových organizací.
Ceny soutěže Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz znají své vítěze. V kategorii Cross-mediální spolupráce roku se cenou pyšní agentura Mindsquared. Odborná porota ocenila její skvělou práci pro klienta Sazka. Nejvíce cen pak patří agenturní skupině Omnicom Media Group (OMG). Cena za cross-mediální spolupráci roku patří agentuře Mindsquared. Ta do komunikace zahrnula široké …
Česká internetová jednička Seznam.cz letos prostřednictvím nového programu Seznam Grant a svého reklamního systému Sklik poskytne prostor pro zviditelnění hned dvacítce neziskových organizací. Každá z nich bude mít možnost po celý rok využívat reklamní prostor v hodnotě 10 000 Kč měsíčně. Celkem tedy podpora jednomu subjektu činí 120 000 Kč. Do projektu se mohou zapojit …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.