Neustále pracujeme na vylepšování nákupního zážitku našich uživatelů a také možností zobrazování inzerce pro naše inzerenty.
A právě proto bychom vám rádi oznámili, že od 19. července rozšiřujeme vydávání nabídek ze Zboží ve výsledcích Seznam vyhledávání, což znamená, že se vaše nabídky mohou zobrazovat častěji. Relevance zobrazování a řazení se bude řídit automaticky na základě MAX_CPC_SEARCH, který máte nastavený ve vašem feedu.
Nabídky budou vydávány ve stejné reklamní ploše a formátu, ve kterém se zobrazují produktové inzeráty (PI) a to pouze v případě, že jsme na zadaný uživatelský dotaz nenalezli relevantní nabídku v rámci vyhledávání PI.
Pro zobrazování vašich nabídek na těchto místech není potřeba aktivace, vše se děje na automatické bázi. Tato změna může ovlivnit výkon vašich kampaní v umístění typu Výsledek hledání. Proto bychom vám chtěli doporučit, abyste sledovali statistiky své provozovny a v případě potřeby přizpůsobili nastavení MAX_CPC_SEARCH.
Více o rozšiřování a sjednocování produktové inzerce na Seznamu se dozvíte na blogu Sklik.cz.
V případě dalších dotazů nebo jakýchkoliv nejasností nás neváhejte kontaktovat na zbozi@firma.seznam.cz.
Tým Zboží.cz