Dosáhli jsme jednoho milionu registrovaných uživatelů. Měsíčně přibyde na službě průměrně 4000 nově registrovaných uživatelů a zobrazí si ji dva miliony návštěvníků. To odpovídá asi 50 % domácností v Česku.
Kupi Magazín nově nabízí tak trochu jinou reklamu – Advertorial
Nákupní rádce Kupi.cz spustil na svém online magazínu nový formát placené inzerce. Od října může klient kromě obsahové spolupráce a PR článku využít další možnost placené reklamy, kterou nabízí obchodní tým pod názvem Seznam Advertorial.
Přesné zacílení máme v malíčku
Tento reklamní formát, který velmi věrně simuluje nekomerční redakční text, lze cílit na vybranou lokalitu, podle pohlaví, věku nebo do konkrétních článků.
Co je to Advertorial a jaké jsou jeho výhody?
Advertorial se svou formou i vizuálem snaží co nejvíce přiblížit redakčnímu textu. I přesto, že je článek vždy označen jako inzerce, ve výsledku působí na čtenáře velmi přirozeně a nekomerčně. Tato forma reklamy je vhodná zejména pro klienty, kteří plánují kampaně, v nichž je potřeba problematiku a výhody produktu detailněji popsat víc do hloubky a zpropagovat. Obsah je tvořený v Seznamu ve spolupráci se zadavatelem.
Více informací můžete získat u vašeho obchodního zástupce Seznam.cz nebo na reklama@kupi.cz
Inspirujte se již realizovanými kampaněmi na Kupi.cz.