![](https://blog.seznam.cz/wp-content/uploads/2024/05/kupi-240x120.png)
Dosáhli jsme jednoho milionu registrovaných uživatelů. Měsíčně přibyde na službě průměrně 4000 nově registrovaných uživatelů a zobrazí si ji dva miliony návštěvníků. To odpovídá asi 50 % domácností v Česku.
Nákupní rádce Kupi.cz spustil na svém online magazínu nový formát placené inzerce. Od října může klient kromě obsahové spolupráce a PR článku využít další možnost placené reklamy, kterou nabízí obchodní tým pod názvem Seznam Advertorial.
Tento reklamní formát, který velmi věrně simuluje nekomerční redakční text, lze cílit na vybranou lokalitu, podle pohlaví, věku nebo do konkrétních článků.
Advertorial se svou formou i vizuálem snaží co nejvíce přiblížit redakčnímu textu. I přesto, že je článek vždy označen jako inzerce, ve výsledku působí na čtenáře velmi přirozeně a nekomerčně. Tato forma reklamy je vhodná zejména pro klienty, kteří plánují kampaně, v nichž je potřeba problematiku a výhody produktu detailněji popsat víc do hloubky a zpropagovat. Obsah je tvořený v Seznamu ve spolupráci se zadavatelem.
Více informací můžete získat u vašeho obchodního zástupce Seznam.cz nebo na reklama@kupi.cz
Inspirujte se již realizovanými kampaněmi na Kupi.cz.