Kampaň Vánoce se Seznamem se zaměřuje naoslovení nových uživatelů služby Vyhledávání a podporu instalace aplikace Seznam.cz do mobilních zařízení. Cílem komunikačního konceptu je poukázat na rozmanitost a obsáhlost Vyhledávání, a to prostřednictvím chytrých mapových nebo receptových karet. Ty lidem při hledaní zobrazí vánoční témata, jako například tipy na dárky, dekorace či tradice. Hlavními postavami kampaně s podtitulem „Jak přežít Vánoce“ jsou děd Vševěd a jeho věrný pejsek Krasty. Mediamix zahrnuje online i offline média.
Seznam.cz se v marketingové komunikaci dlouhodobě zaměřuje na českost a pohádkovou tématiku, proto hlavní postavu reklamního příběhu opět ztvární děd Vševěd, k němuž si lidé chodí pro radu. „Náš vánoční koncept navazuje na stejnou vizuální podobu a komunikační linku jako v minulosti i díky pozitivní zpětné vazbě od uživatelů, kterou jsme se rozhodli reflektovat, a pojali propagaci ještě více s nadsázkou a humorem. Lidé tak během kampaně můžou sledovat, jak se s tím naši hlavní hrdinové poperou,“ popisuje Monika Mašková, brand manažerka Seznam.cz.
Reklamní kampaň Vánoce se Seznamem má dvě části. První je zaměřená na službu Vyhledávání a běží od 15. listopadu, druhá odstartuje 15. prosince 2021 a bude cílit na podporu stahování aplikace Seznam.cz do mobilních zařízení tuzemských uživatelů.„Chceme lidem připomenout, že díky naší aplikaci mají vše dostupné na jednom místě, bezpečný přístup do e-mailu nebo že je upozorníme na podvodné stránky,“ dodává Mašková.
Kreativní koncept vznikl v týmu interního marketingového oddělení Seznam.cz. Online část kampaně obsahuje bannerovou podporu a reklamu na sociálních sítích. V offline médiích se kampaň objeví v rámci externích tištěných médií vydavatelství Borgis. Kampaňový spot poběží také v kinech CineStar. Hrané spoty budou ke zhlédnutí na obrazovkách televize Nova a Prima.
Význam Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji se zejména v České republice násobí, koná-li se na domácí půdě. Data služby Seznam.cz Vyhledávání, kterou využije alespoň jednou měsíčně každý druhý Čech, potvrzují, že i zájem o výrazy spojené s hokejem je v období konání mistrovství velký. Doposud Češi ekvivalentní výrazy k dotazu „ms v lednim hokeji“ hledali téměř šestkrát častěji než během loňského mistrovství.
Seznam.cz a služba Vyhledávání již tradičně zveřejnila vyhodnocení výrazů, jejichž hledanost ve srovnání s předchozím rokem vyrostla nejvíce. Lidé do vyhledávací lišty na domovské stránce Seznam.cz nejčastěji zadávali dotazy spojené s hlavními zpravodajskými událostmi, například se střelbou v Praze, prezidentskými volbami nebo válkou v Izraeli. Zajímali se také o seriály z tuzemské produkce a o slevy během Black Friday.
Olympiáda tradičně vzbuzuje velký zájem Čechů, který se odráží na růstu počtu hledaných výrazů v Seznam.cz Vyhledávání. To alespoň jednou měsíčně používá každý druhý Čech. Tentokrát vykazují hlavní vyhledávané výrazy dokonce pětkrát vyšší hledanost než u minulých olympijských her, které proběhly v létě v Tokiu. Podobné nicméně zůstává vnímání olympiády českou veřejností ‒ zájem se soustřeďuje na …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.