Seznam.cz ve své vánoční kampani na podporu služby Vyhledávání a aplikace Seznam.cz navazuje na pohádkovou tematiku a vsází na nadsázku

Aneta Kapuciánová 25. listopadu 2021

Kampaň Vánoce se Seznamem se zaměřuje na oslovení nových uživatelů služby Vyhledávání a podporu instalace aplikace Seznam.cz do mobilních zařízení. Cílem komunikačního konceptu je poukázat na rozmanitost a obsáhlost Vyhledávání, a to prostřednictvím chytrých mapových nebo receptových karet. Ty lidem při hledaní zobrazí vánoční témata, jako například tipy na dárky, dekorace či tradice. Hlavními postavami kampaně s podtitulem „Jak přežít Vánoce“ jsou děd Vševěd a jeho věrný pejsek Krasty. Mediamix zahrnuje online i offline média.

Seznam.cz se v marketingové komunikaci dlouhodobě zaměřuje na českost a pohádkovou tématiku, proto hlavní postavu reklamního příběhu opět ztvární děd Vševěd, k němuž si lidé chodí pro radu. „Náš vánoční koncept navazuje na stejnou vizuální podobu a komunikační linku jako v minulosti i díky pozitivní zpětné vazbě od uživatelů, kterou jsme se rozhodli reflektovat, a pojali propagaci ještě více s nadsázkou a humorem. Lidé tak během kampaně můžou sledovat, jak se s tím naši hlavní hrdinové poperou,“ popisuje Monika Mašková, brand manažerka Seznam.cz.

Reklamní kampaň Vánoce se Seznamem má dvě části. První je zaměřená na službu Vyhledávání a běží od 15. listopadu, druhá odstartuje 15. prosince 2021 a bude cílit na podporu stahování aplikace Seznam.cz do mobilních zařízení tuzemských uživatelů.„Chceme lidem připomenout, že díky naší aplikaci mají vše dostupné na jednom místě, bezpečný přístup do e-mailu nebo že je upozorníme na podvodné stránky,“ dodává Mašková.



Nejhorší vánoční dárky nebo jak přežít Vánoce – i to jsou témata, která se v nové kampani objeví.

Kreativní koncept vznikl v týmu interního marketingového oddělení Seznam.cz. Online část kampaně obsahuje bannerovou podporu a reklamu na sociálních sítích. V offline médiích se kampaň objeví v rámci externích tištěných médií vydavatelství Borgis. Kampaňový spot poběží také v kinech CineStar. Hrané spoty budou ke zhlédnutí na obrazovkách televize Nova a Prima.

Aneta Kapuciánová

PR manažerka a tisková mluvčí

Sdílet na sítích