Po několika pandemických sezónách, které cestování do zahraničí nepřály, to letos vypadá velmi slibně! Podle oslovených cestovních kanceláří mají Češi o dovolenou u moře velký zájem a to i navzdory rostoucí inflaci a šetření v jiných segmentech nákupu. Pojďme se podívat na téma detailněji.
Kdy uživatelé plánují dovolenou a jaká je tedy vhodná doba pro využití tohoto tématu v rámci vaší kampaně? Lidé začínají plánovat dovolenou už začátkem května, kdy vidíme pozvolně rostoucí zájem na toto téma. Silnější zájem pak nastupuje v červnu. Vrchol hledání je zřejmý v druhé polovině července, a následně v druhé polovině srpna, kdy lidé mají ještě poslední šanci ulovit výhodnou nabídku.
Jaké je doporučené cílení pro přímý prodej?
Pro ty, co hledají odpočinek v létě u moře, doporučujeme zvolit uvedené oblasti zájmů. Můžeme se zaměřit na rodiny s dětmi, které se aktivně zajímají o dovolenou, ale třeba i na snoubence, kteří chtějí vyrazit na svatební cestu.
-
Cestování – Cestovní ruch / dovolená / CK (750 tis. UV / týden)
-
Cestování – Evropa / blízká moře (280 tis. UV / týden)
-
Cestování – Exotika (260 tis. UV / týden)
-
Rodina – Rodiny s dětmi (620 tis. UV / týden)
-
Auto moto – Rodinné vozy (650 tis. UV / týden)
-
Rodina – Svatby (110 tis. UV / týden)
Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro formát HP Wallpaper. Jelikož se mohou vzájemně překrývat, nelze je jednoduše sčítat. Data za konkrétní mix BHV skupin a pro konkrétní formát vám rádi dodáme. Pro více informací nám napište na mp@firma.seznam.cz
Využijte v rámci vaší komunikace formát Tematické bannery
Všechny redakce (Proženy.cz, Novinky.cz i Kupi.cz) se budou zabývat tématem letní dovolené. Přinesou různé tipy na dovolené a výlety v ČR i v zahraničí. Rady, co si s sebou sbalit, ale také články zaměřené na půjčování karavanů a obytných vozů.
Pro více informací nás kontaktujte na projekty@firma.seznam.cz
Jak si vede celý obor cestovních služeb?
Pro pohled na segment, který u letní dovolené sledujeme, se můžete podívat na oborový benchmark Cestovní služby. Celý ho najdete ke stažení zde. Níže přinášíme alespoň zajímavý pohled na spendy silných hráčů po dobu celé pandemie už od roku 2019 až do letošního března.