Seznam.cz představuje exkluzivní reklamní formát Seznam na den
Seznam na den je nový exkluzivní reklamní formát, díky kterému může klient dosáhnout v rámci čistého reache až 4,1 milionu RU zásahu, což je přibližně 48 % české internetové populace.
Po několika pandemických sezónách, které cestování do zahraničí nepřály, to letos vypadá velmi slibně! Podle oslovených cestovních kanceláří mají Češi o dovolenou u moře velký zájem a to i navzdory rostoucí inflaci a šetření v jiných segmentech nákupu. Pojďme se podívat na téma detailněji.
Kdy uživatelé plánují dovolenou a jaká je tedy vhodná doba pro využití tohoto tématu v rámci vaší kampaně? Lidé začínají plánovat dovolenou už začátkem května, kdy vidíme pozvolně rostoucí zájem na toto téma. Silnější zájem pak nastupuje v červnu. Vrchol hledání je zřejmý v druhé polovině července, a následně v druhé polovině srpna, kdy lidé mají ještě poslední šanci ulovit výhodnou nabídku.
Pro ty, co hledají odpočinek v létě u moře, doporučujeme zvolit uvedené oblasti zájmů. Můžeme se zaměřit na rodiny s dětmi, které se aktivně zajímají o dovolenou, ale třeba i na snoubence, kteří chtějí vyrazit na svatební cestu.
Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro formát HP Wallpaper. Jelikož se mohou vzájemně překrývat, nelze je jednoduše sčítat. Data za konkrétní mix BHV skupin a pro konkrétní formát vám rádi dodáme. Pro více informací nám napište na mp@firma.seznam.cz
Všechny redakce (Proženy.cz, Novinky.cz i Kupi.cz) se budou zabývat tématem letní dovolené. Přinesou různé tipy na dovolené a výlety v ČR i v zahraničí. Rady, co si s sebou sbalit, ale také články zaměřené na půjčování karavanů a obytných vozů.
Pro více informací nás kontaktujte na projekty@firma.seznam.cz
Pro pohled na segment, který u letní dovolené sledujeme, se můžete podívat na oborový benchmark Cestovní služby. Celý ho najdete ke stažení zde. Níže přinášíme alespoň zajímavý pohled na spendy silných hráčů po dobu celé pandemie už od roku 2019 až do letošního března.