V rámci pravidelných vzdělávacích akcí jsme uspořádali Sauto workshop. První vlaštovka byla na téma „Praktické tipy, jak využít reklamu na maximum“. Povídali jsme si o tom, jaký dopad bude mít konec cookies třetích stran na reklamu a jak jsme se na to v Seznamu a Skliku připravili. Řeč byla také o efektivitě topování nebo o novinkách a zajímavostech ze světa Sauto.
Prvním řečníkem byla Hana Kontriš, manažer týmu inzertních služeb. Představila nám novinky na Sauto, které pomohou inzerentům k efektivnější inzerci jejich vozidel. V další části nás seznámila s případovou studií na téma sledování přínosu a efektivity topování inzerátů. V ní porovnávala výkonnost nabídek, kdy inzerent topování využil a kdy ne.
Na celou prezentaci se můžete podívat zde:
Jako druhý si vzal slovo Jiří Studený, konzultant výkonnostní reklamy. Ten nám přiblížil problematiku cookies třetích stran, k čemu se používají a jaké jsou aktuální možnosti využívání. Vysvětlil nám, proč se o nich dnes tolik diskutuje a jaký dopad bude mít jejich konec nejen na nás, ale i na reklamu, kterou klienti v rámci své propagace využívají.
Celou prezentaci můžete zhlédnout zde:
Pokud byste se chtěli v budoucnu zúčastnit našeho workshopu, obraťte se na svého obchodního zástupce nebo nám napište na info@sauto.cz
Tým Sauto.cz