Česká internetová jednička, společnost Seznam.cz, přináší vendorům, kteří zastupují značky na českém trhu, nové možnosti prezentace pod značkou nákupního rádce a srovnávače Zboží.cz. Ti mohou nově vylepšit prezentaci svých produktů prostřednictvím grafických rich (rozšířených) popisů produktů, připojit popisy vendorských kategorií a samotného vendora.
Výrobci mohou na nákupním rádci a srovnávači Zboží.cz rozšířit a zlepšit prezentaci nejen svých produktů, ale i značky jako celku.
„Vendoři mohou na Zboží.cz každý měsíc oslovovat tři miliony reálných uživatelů*, kteří se zajímají o zboží a porovnávají si ceny různých produktů. Vylepšení a zviditelnění jejich osobní prezentace na jednom z nejnavštěvovanějších nákupních srovnávačů jim může pomoci výrazně zvýšit konverzní poměry,” říká Lukáš Behúň, ředitel divize E-commerce divize Seznam.cz.
Rich popisy produktů umožňují názorně představit a vysvětlit zákazníkům všechny klíčové vlastnosti zboží, přímo do nich je nově možné kromě fotografií vložit i video. V popisu výrobcovské kategorie lze představit produktové řady, vzdělávat zákazníky o specifických technologiích a pomoci jim s výběrem během nákupu. Popsat historii značky, unikátní technologie či úspěchy se pak dá přímo v detailu výrobce.
Novinkou je i možnost přednostního založení produktu
„Přednostní založení produktů je vhodné zejména pro prezentaci novinek, které vendoři uvádějí do prodejů,” doporučuje Behúň. Výrobce má tak jistotu, že produkt se ihned po uvedení na trh bude zobrazovat na Zboží.cz. Zákazníci ho naleznou v kategorii na nákupním rádci na vyšší pozici a budou si moci například prohlédnout fotogalerii, prostudovat parametry a porovnat nabídky e-shopů.
Více se vendoři o těchto možnostech dozví zde.
*Zdroj: Netmonitor (SPIR/Gemius), průměr za posledních 12 měsíců