Bez dárků by to nebyly Vánoce. Celý prosinec tak čtenářky serveru Proženy.cz budou moct soutěžit ve speciálním vánočním Dárkobraní. Zapojte svůj produkt do soutěže, zajistěte mu mediální podporu napříč Seznamem a dostaňte jej ke čtenářkám, které rády soutěží.
Seznam Brand Studio společně s lifestylovým serverem Proženy.cz a za mediální podpory radií Classic Praha a Expres FM připravilo soutěž o zajímavé ceny. Každý den během adventního období, tedy v termínu od 1. do 24. prosince, se otevře nové políčko ve virtuálním adventním kalendáři, pod kterým se ukrývá křížovka. Po jejím úspěšném vyluštění se soutěžící dostanou do slosování o konkrétní produkt, který se tak zviditelní.
Koho díky zapojení do soutěže oslovíte? Server Proženy.cz čte téměř 2,5 milionu lidí týdně, z toho je 60 % žen. A právě ženy, rády soutěží (a dostávají dárky). Díky mediální podpoře rádií se vánoční Dárkobraní dostane k dalším 200 000 posluchačů týdně. Značky a produkty se tak dostanou ke skupině aktivně žijících lidí s nadprůměrnými příjmy, nejčastěji pocházejících z velkých měst.
Abychom informaci o soutěži dostali mezi naše čtenáře, akci podporuje rozsáhlá kampaň. Celá akce bude promována na hlavní stránce Seznam.cz, speciální záložka se objeví na hlavní stránce serveru Proženy.cz a připomínána bude ve spotové kampani na rádiích Classic Praha a Expres FM. Kromě toho bude každý den podporována i konkrétní výhra.
Každý klient zapojený do Dárkobraní získává:
Tvorbu soutěžní stránky a křížovky na míru.
Mediální podporu napříč Seznamem – pozice skyscraper na HP, in-article na Proženy.cz- minimálně 800 000 impresí.
Sponzorovaný příspěvek na Facebooku serveru Proženy.cz.
Tvorbu grafických podkladů určených k podpoře soutěžního dne.
Moderátorské vstupy s informací o denní výhře na radiu Classic Praha.
Máte zájem být součástí letošního Dárkobraní? Kontaktujte svého obchodního zástupce nebo se ozvěte na e-mail SeznamNative@firma.seznam.cz
Letos jsme pro vás kromě stánku připravili i praktické školení, které povede projektový manažer Seznam Native Ondřej Sitta. Na vlastní kůži si v něm vyzkoušíte tvorbu nativní reklamy.
Lidé čtou to, co je zajímá, a úkolem každého správného markeťáka by mělo být dělat takovou reklamu, která pro čtenáře zajímavá bude. V Seznamu se tomu snažíme jít naproti. Co na to říká Ondřej Sitta, specialista reklamních produktů?
V roce 2018 se Seznam.cz chce více soustředit na nativní reklamní produkty pro obsahový marketing. Na Seznam Fóru jsme už představili novinku zvanou Seznam Native. Ta nabídne ve spolupráci s klientem tvorbu a distribuci nápaditého obsahu, který ve spojení se značkou čtenáře baví, informuje nebo vzdělává. Ve světě jde o rozšířený trend, kterého využívá řada …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.