Zapojte své produkty do vánočního Dárkobraní

20. října 2022

Bez dárků by to nebyly Vánoce. Celý prosinec tak čtenářky serveru Proženy.cz budou moct  soutěžit ve speciálním vánočním Dárkobraní. Zapojte svůj produkt do soutěže, zajistěte mu mediální podporu napříč Seznamem a dostaňte jej ke čtenářkám, které rády soutěží.

Seznam Brand Studio společně s lifestylovým serverem Proženy.cz a za mediální podpory radií Classic Praha a Expres FM připravilo soutěž o zajímavé ceny. Každý den během adventního období, tedy v termínu od 1. do 24. prosince, se otevře nové políčko ve virtuálním adventním kalendáři, pod kterým se ukrývá křížovka. Po jejím úspěšném vyluštění se soutěžící dostanou do slosování o konkrétní produkt, který se tak zviditelní.

Koho díky zapojení do soutěže oslovíte?
Server Proženy.cz čte téměř 2,5 milionu lidí týdně, z toho je 60 % žen. A právě ženy, rády soutěží (a dostávají dárky). Díky mediální podpoře rádií se vánoční Dárkobraní dostane k dalším 200 000 posluchačů týdně. Značky a produkty se tak dostanou ke skupině aktivně žijících lidí s nadprůměrnými příjmy, nejčastěji pocházejících z velkých měst.

Abychom informaci o soutěži dostali mezi naše čtenáře, akci podporuje rozsáhlá kampaň. Celá akce bude promována na hlavní stránce Seznam.cz, speciální záložka se objeví na hlavní stránce serveru Proženy.cz a připomínána bude ve spotové kampani na rádiích Classic Praha a Expres FM. Kromě toho bude každý den podporována i konkrétní výhra.

Každý klient zapojený do Dárkobraní získává:

  • Tvorbu soutěžní stránky a křížovky na míru.
  • Mediální podporu napříč Seznamem – pozice skyscraper na HP, in-article na Proženy.cz- minimálně 800 000 impresí.
  • Sponzorovaný příspěvek na Facebooku serveru Proženy.cz.
  • Tvorbu grafických podkladů určených k podpoře soutěžního dne.
  • Moderátorské vstupy s informací o denní výhře na radiu Classic Praha.

Máte zájem být součástí letošního Dárkobraní? Kontaktujte svého obchodního zástupce nebo se ozvěte na e-mail SeznamNative@firma.seznam.cz

Těšíme se na Vás!

Tým Seznam Brand Studia

Sdílet na sítích