Cílení v Skliku, na která byste s příchodem jara neměli zapomenout

Jaro je tu, a proto je nejvyšší čas udělat si pořádek v kampaních v Skliku. Máme pro vás tipy na relevatní jarní cílení, které vaše podnikání zaručeně probudí ze zimního spánku.

Oslovte kutily a chalupáře

Na jaře se příroda probouzí opět k životu. Je třeba zasadit první sazenice, oprášit zahradní nábytek nebo připravit bazén na letní sezónu. Na své si tedy přijdou všichni kutilové i zahrádkáři. Dejte jim o sobě vědět pomocí těchto cílení:

Zájmy o koupi

Zahrada98 tis. UV/týden
Dílna38 tis. UV/týden
Bazény a vířivky4 tis. UV/týden
Zahradní nábytek4 tis. UV/týden
Další relevantní cílení z kategorie Dům, byt a zahrada

Zájmy

Dům a zahrada47 tis. UV/týden
Zahrada a pěstitelství121 tis. UV/týden

Když příroda potrápí alergiky

Probuzení přírody s sebou nese také nástup pylové sezóny. A právě pyl každoročně potrápí mnoho alergiků. Při prodeji přípravků na alergii doporučujeme se zaměřit na:

Zájmy o koupi

Zdraví – obecné143 tis. UV/týden

Vlastní seznamy zákazníků

  • Cílení na mailové adresy dřívějších zákazníků, kteří by mohli chtít nákup zopakovat.

Mrkněte na další praktické tipy, díky kterým si před Velikonoci vykoledujete vyšší prodeje.

Nejvyšší čas na obnovu šatníku

Jaro je také obdobím, kdy lidé provětrávají své šatníky. Ať jde o obuv, mikiny, bundy nebo sportovní oblečení, pokud podnikáte v oděvním segmentu, určitě najdete svou klientelu. V takovém případě jsou pro vás ta pravá tato publika:

Zájmy o koupi

Dámské oblečení24 tis. UV/týden
Pánské oblečení9 tis. UV/týden
Obuv31 tis. UV/týden
Další relevantní cílení z kategorie Móda a oblečení

Zájmy

Boty31 tis. UV/týden
Móda46 tis. UV/týden

Připomeňte se motoristům

Kromě nákupu jarní obuvi je třeba myslet také na přezutí vašich motorových vozidel. Povinnost jezdit na zimních pneu končí v Česku posledním březnovým dnem. Začátek dubna je tedy ideální čas na jejich výměnu. Provozujete-li pneuservis nebo prodáváte pneumatiky, tato cílení jsou určitě pro vás:

Zájmy o koupi

Auto-moto služby23 tis. UV/týden
Osobní pneumatiky6 tis. UV/týden
Pneumatiky12 tis. UV/týden

Zájmy

Údržba a servis70 tis. UV/týden

Nabídněte cestovatelům dovolenou v zahraničí

A co když jsou všechny jarní povinnosti splněné? Je čas začít s plánováním dovolené a vybrat si třeba z nabídky first-minute zájezdů či letenek. Podnikatelé v cestovním ruchu mohou zapojit:

Zájmy o koupi

Cestování – obecné13 tis. UV/týden
Exotická dovolená 61. tis UV/týden
Další relevantní cílení z kategorie Cestování, například podle jednotlivých destinací

Zájmy

Letenky10 tis. UV/týden
Cestovní ruch, dovolená23 tis. UV/týden
Další relevantní cílení z kategorie Cestování

Témata

  • Cestování

Za tým Skliku Ondřej Nečas

Sdílet na sítích