Seznam Nákupy nyní pohodlně s jediným přihlášením
Nově máte možnost vstupovat do rozhraní Skliku i Zboží.cz jediným loginem jako vlastník účtu i jako uživatel, pokud jste správce účtu. Přesun mezi rozhraními tak bude naprosto plynulý.
Jaro je tu, a proto je nejvyšší čas udělat si pořádek v kampaních v Skliku. Máme pro vás tipy na relevatní jarní cílení, které vaše podnikání zaručeně probudí ze zimního spánku.
Na jaře se příroda probouzí opět k životu. Je třeba zasadit první sazenice, oprášit zahradní nábytek nebo připravit bazén na letní sezónu. Na své si tedy přijdou všichni kutilové i zahrádkáři. Dejte jim o sobě vědět pomocí těchto cílení:
Zahrada | 98 tis. UV/týden |
Dílna | 38 tis. UV/týden |
Bazény a vířivky | 4 tis. UV/týden |
Zahradní nábytek | 4 tis. UV/týden |
Další relevantní cílení z kategorie Dům, byt a zahrada | – |
Dům a zahrada | 47 tis. UV/týden |
Zahrada a pěstitelství | 121 tis. UV/týden |
Probuzení přírody s sebou nese také nástup pylové sezóny. A právě pyl každoročně potrápí mnoho alergiků. Při prodeji přípravků na alergii doporučujeme se zaměřit na:
Zdraví – obecné | 143 tis. UV/týden |
Mrkněte na další praktické tipy, díky kterým si před Velikonoci vykoledujete vyšší prodeje.
Jaro je také obdobím, kdy lidé provětrávají své šatníky. Ať jde o obuv, mikiny, bundy nebo sportovní oblečení, pokud podnikáte v oděvním segmentu, určitě najdete svou klientelu. V takovém případě jsou pro vás ta pravá tato publika:
Dámské oblečení | 24 tis. UV/týden |
Pánské oblečení | 9 tis. UV/týden |
Obuv | 31 tis. UV/týden |
Další relevantní cílení z kategorie Móda a oblečení | – |
Boty | 31 tis. UV/týden |
Móda | 46 tis. UV/týden |
Kromě nákupu jarní obuvi je třeba myslet také na přezutí vašich motorových vozidel. Povinnost jezdit na zimních pneu končí v Česku posledním březnovým dnem. Začátek dubna je tedy ideální čas na jejich výměnu. Provozujete-li pneuservis nebo prodáváte pneumatiky, tato cílení jsou určitě pro vás:
Auto-moto služby | 23 tis. UV/týden |
Osobní pneumatiky | 6 tis. UV/týden |
Pneumatiky | 12 tis. UV/týden |
Údržba a servis | 70 tis. UV/týden |
A co když jsou všechny jarní povinnosti splněné? Je čas začít s plánováním dovolené a vybrat si třeba z nabídky first-minute zájezdů či letenek. Podnikatelé v cestovním ruchu mohou zapojit:
Cestování – obecné | 13 tis. UV/týden |
Exotická dovolená | 61. tis UV/týden |
Další relevantní cílení z kategorie Cestování, například podle jednotlivých destinací | – |
Letenky | 10 tis. UV/týden |
Cestovní ruch, dovolená | 23 tis. UV/týden |
Další relevantní cílení z kategorie Cestování | – |
Za tým Skliku Ondřej Nečas