Společnost Seznam.cz zpřístupnila svým klientům a inzerentům novou přehlednou nabídku reklamních formátů s příznačným názvem Seznam Menu. Ta umožňuje získat informace o formátech, které jsou vhodné přímo pro konkrétně zvolenou komunikační a reklamní strategii.
Seznam Menu je uceleným přehledem všech dostupných reklamních formátů, a to včetně těch, které jsou připravovány klientům na míru. „Protože jsme velká firma a nabízíme celou plejádu reklamních produktů a balíčků, tak se neustále snažíme o zpřehledňování inzertní nabídky a edukaci klientů, aby pro ně byly reklamní formáty od Seznamu co nejefektivnější a vyhovovaly jejich aktuálním potřebám. V Seznam Menu si klienti mohou vybírat podobně jako v menu v restauraci z bohaté nabídky seznamácké kuchyně a nechybí samozřejmě doporučení od odborníků,“ říká Tomáš Búřil, obchodní ředitel Seznam.cz.
Možnost filtrování umožní volbu nejvhodnějších formátů na míru
Všechny formáty mohou klienti v Seznam Menu vyfiltrovat podle svých preferencí a v závislosti na tom, zda chtějí budovat značku, podpořit výkon kampaní či podle toho, jaké zapojení do produkce reklamního sdělení je pro ně optimální. „K tomu slouží praktické škálovadlo, které klientům na pár kliků umožní vyfiltrovat si ty nejvhodnější formáty přímo pro jejich kampaň,“ doporučuje Jan Čekal, ředitel regionální inzerce Seznam.cz.
Klienti o zvolených inzertních formátech následně získají základní informace, které představují jejich benefity a přinášejí doporučení pro efektivní využití v reklamní komunikační strategii. „Dozví se například to, jaké jsou výhody aktuálně populárních audio formátů, co znamenají vendorské spolupráce a seznámí se i s novým formátem Seznam Talks ‒ stále oblíbenějším formátem Seznam Native. Nechybí ani case study k jednotlivým formátům nebo doporučené kombinace s dalšími formáty apod.,“ doplňuje Búřil.
Zadavatelé se v Seznam Menu mohou nejen seznámit s aktuálními reklamními formáty, ale zároveň mají možnost si reklamní formáty přímo na stránce rovnou nezávazně poptat.
Seznam Garant nabízí všem klientům nákup garantované online reklamy za předem známou cenu na vybraných reklamních plochách na webech Seznamu i jeho partnerů. Nespornou výhodou systému je možnost zadání a spuštění kampaně bez asistence obchodníka, třeba i o víkendu. Reklama objednaná přes Seznam Garant se zobrazuje například na domovské stránce Seznam.cz, na webech Novinky.cz, Seznam …
Česká internetová jednička, společnost Seznam.cz, přináší vendorům, kteří zastupují značky na českém trhu, nové možnosti prezentace pod značkou nákupního rádce a srovnávače Zboží.cz. Ti mohou nově vylepšit prezentaci svých produktů prostřednictvím grafických rich (rozšířených) popisů produktů, připojit popisy vendorských kategorií a samotného vendora. Výrobci mohou na nákupním rádci a srovnávači Zboží.cz rozšířit a zlepšit prezentaci …
České firmy a tuzemští živnostníci, jejichž podnikání bylo nejvíce zasažené koronavirovou nákazou a s ní spojenými opatřeními, mohou požádat českou internetovou jedničku, společnost Seznam.cz, o podporu v podobě zvýhodněné, či dokonce bezplatné inzerce. Firma v programu Nenecháme vás v tom vyčlenila na záchranu české ekonomiky reklamní prostor v celkové hodnotě sto milionů korun.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.