Seznam Menu přináší přehlednou nabídku reklamních formátů

Kristýna Hořovská 27. března 2023

Společnost Seznam.cz zpřístupnila svým klientům a inzerentům novou přehlednou nabídku reklamních formátů s příznačným názvem Seznam Menu. Ta umožňuje získat informace o formátech, které jsou vhodné přímo pro konkrétně zvolenou komunikační a reklamní strategii.

Seznam Menu je uceleným přehledem všech dostupných reklamních formátů, a to včetně těch, které jsou připravovány klientům na míru. „Protože jsme velká firma a nabízíme celou plejádu reklamních produktů a balíčků, tak se neustále snažíme o zpřehledňování inzertní nabídky a edukaci klientů, aby pro ně byly reklamní formáty od Seznamu co nejefektivnější a vyhovovaly jejich aktuálním potřebám. V Seznam Menu si klienti mohou vybírat podobně jako v menu v restauraci z bohaté nabídky seznamácké kuchyně a nechybí samozřejmě doporučení od odborníků,“ říká Tomáš Búřil, obchodní ředitel Seznam.cz.

Možnost filtrování umožní volbu nejvhodnějších formátů na míru

Všechny formáty mohou klienti v Seznam Menu vyfiltrovat podle svých preferencí a v závislosti na tom, zda chtějí budovat značku, podpořit výkon kampaní či podle toho, jaké zapojení do produkce reklamního sdělení je pro ně optimální. „K tomu slouží praktické škálovadlo, které klientům na pár kliků umožní vyfiltrovat si ty nejvhodnější formáty přímo pro jejich kampaň,“ doporučuje Jan Čekal, ředitel regionální inzerce Seznam.cz.

Klienti o zvolených inzertních formátech následně získají základní informace, které představují jejich benefity a přinášejí doporučení pro efektivní využití v reklamní komunikační strategii. „Dozví se například to, jaké jsou výhody aktuálně populárních audio formátů, co znamenají vendorské spolupráce a seznámí se i s novým formátem Seznam Talks ‒ stále oblíbenějším formátem Seznam Native. Nechybí ani case study k jednotlivým formátům nebo doporučené kombinace s dalšími formáty apod.,“ doplňuje Búřil.

Zadavatelé se v Seznam Menu mohou nejen seznámit s aktuálními reklamními formáty, ale zároveň mají možnost si reklamní formáty přímo na stránce rovnou nezávazně poptat.

Kristýna Hořovská

PR specialista

Sdílet na sítích