Cílení v Skliku, na která byste s příchodem jara neměli zapomenout
Jaro je tu, a proto je nejvyšší čas udělat si pořádek v kampaních v Skliku. Máme pro vás tipy na relevatní jarní cílení, které vaše podnikání zaručeně probudí ze zimního spánku.
Život je protkaný nespočtem životních událostí, ať už je to svatba, narození dítěte nebo začátek podnikání. Tyto významné okamžiky si kromě pozornosti zaslouží také oslavu, což je ideální příležitost pro vaše podnikání. Nově jsme proto zařadili do Skliku i cílení na životní události, se kterým půjde oslovování zákazníků jedna báseň. Pojďme si ho představit.
Vybrali jsme deset významných životních událostí a sestavili jsme z nich cílení, pomocí kterého přesně doručíte svá reklamní sdělení ke svým zákazníkům. Věříme, že cílové skupiny jsou zajímavé z hlediska významné kupní síly v daných oblastech životních událostí. Cílením na ně si můžete ušetřit práci i čas v orientaci a výběru z velkého množství zájmů o koupi, které platforma nabízí v možnostech cílení.
Publika jsou tvořená na základě dílčích zájmů o koupi, která jsou už v Skliku k dispozici. Součástí jsou také vstupní signály našich uživatelů, které se zaznamenávají během jejich chování na internetu. Signálem se rozumí konzumovaný obsah a vyhledávaná témata napříč celým portfoliem obsahových i oborových webů a partnerů Seznamu. Věříme, že tyto životní události pomohou doručovat kvalitní výsledky vašich cílených kampaní.
O jaké události jde?
Za tým Cílení Martin Jandora