Tým ze Seznam Partner a divize Homepage letos přináší už třetí ročník online konference pro vydavatele obsahu. Letos se opět budeme věnovat naší obsahové platformě Seznam.cz. Ukážeme si novinky a změny v newsfeedu a podíváme se na to, kde leží hranice mezi převzatým a kradeným obsahem. Diskutovat budeme také o tom, jak správně zdrojovat autorské a generované fotografie nebo jak správně přistupovat k využívání fotek. A tím zdaleka nekončíme, tak se 17. října připojte i vy.
Seznam.cz Newsfeed fórum odstartuje už 17. října v 9:30 hodin a jeho sledování je pro zájemce zdarma. Pokud byste chtěli být u toho, napište nám na seznam.partner@firma.seznam.cz.
Proměny domovské stránky v době AI
Homepage Seznamu neustále prochází proměnami, aby uživatelům nabízela ještě více informací šitých na míru i jejich zábavu. Nejnavštěvovanější stránka českého internetu se stala obsahovou platformou a její šéf, Ondřej Tolar, vám v úvodním rozhovoru připomene nejzásadnější změny, které se na domovské stránce letos udály, a současně je i zhodnotí.
V digitální éře, kdy sdílení obsahu je běžnou součástí našich životů, vzniká stále komplexnější otázka: Kde leží dnes hranice mezi převzatým a kradeným obsahem? Tato otázka má zásadní dopad na tvůrce, novináře, marketéry a všechny, kteří pracují s obsahem na internetu. Odpověď na ni ve své přednášce bude hledat odbornice na mediální právo Petra Dolejšová.
V Seznamu rozhodně nepodceňujeme stále se zvyšující objem generovaného obsahu. Právě zde hraje klíčovou roli umělá inteligence, která v současnosti aktivně podporuje naše týmy editorů, moderátorů a ověřovatelů faktů. Společně pracují na zajištění kvality obsahu prezentovaného ve vašem feedu. Více vám k tomu řekne Peter Jančárik, projektový koordinátor Seznamu pro oblast dezinformací.
Myslíme i na partnery
Nebojte, ani letos ale nezapomínáme na témata ryze partnerská. Kristýna Lukšíková se na newfseed podívá z obchodního hlediska a řekne, jak se Seznam Newsfeed postupně transformoval. Představí vám změny v reklamním layoutu a zjednodušení smluvních podmínek, které přinášíme. Její kolegyně Kateřina Nosianová pak prozradí, jak na svých webech můžete využít technologii pro personalizaci obsahu prostřednictvím doporučovacích boxíků.
Kolem umělé inteligence se dnes točí kde co a v Seznam Newsfeed nejsme výjimkou. Neustále řešíme a vymýšlíme, jak umělou inteligenci co nejlépe využít. Dokáže dnes umělá inteligence vyhodnotit média lépe než člověk? Je v pořádku používat fotografie a texty generované umělou inteligencí, a jak je správně zdrojovat? Odpovědi jsme hledali v debatě na konferenci Seznam Newsfeed fórum s mediální právničkou, novým šéfem NFNZ a šéfeditorkou domovské stránky Seznam.cz.
Poslední rok se umělá inteligence skloňuje ve všech pádech. Řeší ji všichni včetně všech majitelů webů, kteří přispívají do feedu domovské stránky Seznam.cz. Peter Jančárik ve svém příspěvku na Seznam Newsfeed fóru přiblížil mimo jiné i to, jak s AI pracují editoři, moderátoři a ověřovatelé faktů se snahou zabezpečit kvalitní obsah.
Seznam Newsfeed je partnerům k dispozici přes šest let a za tu dobu prošel několika změnami. V čem se změnil reklamní layout a jak se například zjednodušily smluvní podmínky? Kristýna Lukšíková ze služby Seznam Partner se v rozhovoru na konferenci Seznam Newsfeed fórum rozpovídala o tom, co všechno dnes můžeme tvůrcům obsahu nabídnout.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.