Již tradičně první příspěvek na online konferenci Seznam Newsfeed fórum přinesl ředitel domovské stránky Seznam.cz Ondřej Tolar. Ondra vede homepage Seznamu už přes pět let a v rozhovoru mimo jiné popsal, jakými změnami letos obsahová platforma Seznam.cz prošla. A ukázal, jak se jí dařilo ve srovnání s předchozími roky.
Domovská stránka Seznam.cz ušla za dobu, co ji vede Ondřej Tolar, obrovský kus cesty. Ačkoliv dřív měla funkci rozcestníku, teď na ni chodí lidé kvůli e-mailu, vyhledávání, a především kvůli pestrému obsahu.
Návštěvnost domovské stránky se odvíjí také od významných událostí, které se v daném období staly. V loňském roce šlo například o válku na Ukrajině, gradující energetickou krize, volby nebo smrt britské královny Alžběty.
První polovina letošního roku proběhla bez zásadních událostí, což má samozřejmě vliv právě i na návštěvnost domovské stránky a křivku grafu proklikovosti. Proklikovost sice meziročně mírně poklesla, ale ve srovnání s předcovidovým rokem 2019 můžeme pořád vidět obrovský nárůst.
„HP“ je v první řadě pro každého hlavním zdrojem informací, což se ukázalo právě během covidu. Zároveň musí lidem nabízet jistotu, že u nás najdou to nejlepší z internetu a novinky, které je zajímají. Už to není tedy jen rozcestník na naše služby, ale v podstatě vytváříme z HP obsahovou a sociální platformu otevřenou všem uživatelům,“ vysvětluje Ondra v rozhovoru.
Co dalšího domovská stránka uživatelům nabízí a jak šéfeditoři pracují s umělou inteligencí? Poslechněte si celý rozhovor ve videu.