Seznam Newsfeed aneb cesta k obsahové a sociální platformě

Veronika Geltner 23. října 2023

Již tradičně první příspěvek na online konferenci Seznam Newsfeed fórum přinesl ředitel domovské stránky Seznam.cz Ondřej Tolar. Ondra vede homepage Seznamu už přes pět let a v rozhovoru mimo jiné popsal, jakými změnami letos obsahová platforma Seznam.cz prošla. A ukázal, jak se jí dařilo ve srovnání s předchozími roky.

Domovská stránka Seznam.cz ušla za dobu, co ji vede Ondřej Tolar, obrovský kus cesty.  Ačkoliv dřív měla funkci rozcestníku, teď na ni chodí lidé kvůli e-mailu, vyhledávání, a především kvůli pestrému obsahu.

Návštěvnost domovské stránky se odvíjí také od významných událostí, které se v daném období staly. V loňském roce šlo například o válku na Ukrajině, gradující energetickou krize, volby nebo smrt britské královny Alžběty.

První polovina letošního roku proběhla bez zásadních událostí, což má samozřejmě vliv právě i na návštěvnost domovské stránky a křivku grafu proklikovosti. Proklikovost sice meziročně mírně poklesla, ale ve srovnání s předcovidovým rokem 2019 můžeme pořád vidět obrovský nárůst.

„HP“ je v první řadě pro každého hlavním zdrojem informací, což se ukázalo právě během covidu. Zároveň musí lidem nabízet jistotu, že u nás najdou to nejlepší z internetu a novinky, které je zajímají. Už to není tedy jen rozcestník na naše služby, ale v podstatě vytváříme z HP obsahovou a sociální platformu otevřenou všem uživatelům,“ vysvětluje Ondra v rozhovoru.

Co dalšího domovská stránka uživatelům nabízí a jak šéfeditoři pracují s umělou inteligencí? Poslechněte si celý rozhovor ve videu.

Veronika Geltner

PR specialistka

Sdílet na sítích