Filtrace v grafu je skvělou novinkou, která nám specialistům zase o krok ulehčuje každodenní práci v systému. Na pár kliknutí si vyfiltruju konkrétní kampaně a vybrané metriky vidím přehledně v grafu. Rychle tak můžu identifikovat případné abnormality nebo naopak sledovat dlouhodobý trend.
Vyhodnocujte kampaně efektivněji s vylepšeným rozhraním
Aby správa vašich kampaní byla co nejjednodušší, snažíme se rozhraní Skliku neustále vylepšovat. Ode dneška najdete v Skliku několik vylepšení, která vám pomohou při vyhodnocování kampaní a zjednodušeném hledání trendů u reklam. Co všechno s sebou inovace přináší a na jaká další vylepšení se můžete v budoucnu těšit? Pojďme se na to podívat.
Graf nad statistikami kampaní reflektuje nastavený filtr. Chcete vidět, jak se daří všem vašim kampaním s dynamickým retargetingem? Nebo jen těm, které ve sledovaném období zaznamenaly nějakou konverzi? Od teď máte řešení na tyto otázky hned při ruce.
Součástí grafu jsou nově také statistiky kampaní typu Zboží.cz. Naopak jsme odstranili přepínače vyhledávací a obsahové sítě v grafu. Abyste si mohli zobrazit data vybrané sítě, je potřeba využít filtr.
Náš tip: Filtry si pro účet nebo účty, do kterých máte přístup, můžete uložit. To se hodí třeba pro typy kampaní, které vás nejvíce zajímají, jako jsou třeba vyhledávací non-brandové kampaně.
Pokud potřebujete porovnat dvě různá období, naše statistiky pod grafem vám ukážou rozpad na daná období, a to včetně procentuální změny. Například jestliže sledujete, jak se meziměsíčně změnilo PNO, můžete si u něj ověřit, jestli některá z kampaní nebo sestav nevykazuje opačný trend než zbytek účtu.
Touto novinkou úpravy v rozhraní Skliku ještě nekončí. Na úrovni účtu i kampaní máte nově náhled na statistiky nejen za všechna cílení, ale i za šablony. Díky náhledu statistik budete mít výrazně rychlejší přehled o jejich výkonu.
Rychleji se také dostanete např. ke všem sestavám, které obsahují cílení na zájmy uživatelů nebo jen uvidíte souhrnné statistiky právě za zvolené cílení.
Náhled na úrovni účtu pro filtry pro pohlaví a věk spustíme později.
Za celý tým Skliku David Velechovský a Zdeněk Líbal