Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od října 2025
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v září roku 2025.
Připravte své kampaně v Skliku na specifické povánoční období a využijte výhod, které s sebou přináší.
Těsně po Vánocích vstupuje do aukce zpravidla méně inzerentů a prostor v obsahové síti může být cenově dostupnější. Máte tak šanci zasáhnout více uživatelů při zachování podobných investic.
Průměrná CPC v Obsahové síti Skliku byla za leden 2023 o 20 % nižší než v prosinci 2022. Ve srovnání s průměrem února a března 2023 byla lednová CPC nižší o 10 %. Za první kvartál ale přinesl leden v Obsahové síti nejvíce konverzí, o 20 % více než průměr února a března.
Ani v lednu lidé nepřestávají nakupovat, naopak. Do vyhledávání zadali začátkem roku 2023 stejné množství nákupních dotazů jako v říjnu či v předvánočním období roku 2022.
V první polovině ledna probíhají povánoční výprodeje. Uživatelé v této době uplatňují poukázky a peníze, které našli pod stromečkem.
S novým rokem také přichází nejrůznější předsevzetí a chuť změnit svůj život k lepšímu. Využijte v Obsahové síti cílení na „Zájmy“ a „Zájmy o koupi“, která mají hlavní sezónu. Jedná se hlavně o Hubnutí a diety, Zdravé stravování, Fitness či Doplňky stravy.
Letí také zimní sporty, lyžařská sezóna, first minute a exotické zájezdy a vzdělávání. V tomto období se začínají rodiny s dětmi chystat na jarní prázdniny. Inzerovat proto doporučujeme i na tematicky blízké produkty a služby.
Rozšiřte své kampaně o „Cílení na vlastní seznamy zákazníků”. Umožní vám oslovit například:
Za tým Sklik Radka Hrotková a Ondřej Němec