Připravte své kampaně v Skliku na specifické povánoční období a využijte výhod, které s sebou přináší.
Těsně po Vánocích vstupuje do aukce zpravidla méně inzerentů a prostor v obsahové síti může být cenově dostupnější. Máte tak šanci zasáhnout více uživatelů při zachování podobných investic.
3 tipy, jak zazářit s povánočními kampaněmi
Leden ve znamení síly
Průměrná CPC v Obsahové síti Skliku byla za leden 2023 o 20 % nižší než v prosinci 2022. Ve srovnání s průměrem února a března 2023 byla lednová CPC nižší o 10 %. Za první kvartál ale přinesl leden v Obsahové síti nejvíce konverzí, o 20 % více než průměr února a března.
Ani v lednu lidé nepřestávají nakupovat, naopak. Do vyhledávání zadali začátkem roku 2023 stejné množství nákupních dotazů jako v říjnu či v předvánočním období roku 2022.
Nadílka objednávek pokračuje
V první polovině ledna probíhají povánoční výprodeje. Uživatelé v této době uplatňují poukázky a peníze, které našli pod stromečkem.
S novým rokem také přichází nejrůznější předsevzetí a chuť změnit svůj život k lepšímu. Využijte v Obsahové síti cílení na „Zájmy“ a „Zájmy o koupi“, která mají hlavní sezónu. Jedná se hlavně o Hubnutí a diety, Zdravé stravování, Fitness či Doplňky stravy.
Letí také zimní sporty, lyžařská sezóna, first minute a exotické zájezdy a vzdělávání. V tomto období se začínají rodiny s dětmi chystat na jarní prázdniny. Inzerovat proto doporučujeme i na tematicky blízké produkty a služby.
Cílení na vlastní seznamy zákazníků
Rozšiřte své kampaně o „Cílení na vlastní seznamy zákazníků”. Umožní vám oslovit například:
- Nakupující konkrétních top produktů s nabídkou vhodného příslušenství.
- Lidi, kteří nakoupili produkty loni po Vánocích, pravděpodobně budou nakupovat letos znovu.
Na co si dát pozor aneb maličkosti, na kterých záleží
- Mějte dostatečné denní rozpočty u kampaní, ať neztrácíte zobrazení a nedáváte prostor konkurenci.
- Pokud vaše inzeráty či bannery obsahují časová období či roky, opravte je na aktuální.
- Odeberte zastaralé informace, prošlé akce a podzimní a vánoční motivy.
Za tým Sklik Radka Hrotková a Ondřej Němec