V rámci programu Seznam Grant, který je určený výhradně pro zástupce neziskového sektoru, už darovala společnost Seznam.cz online reklamní prostor v celkové hodnotě 3 600 000 Kč. Nyní od ledna podpoří dalších 20 neziskových organizací.
První výzva k zapojení se do programu Seznam Grant byla spuštěna v lednu 2023. Seznam.cz v tuto dobu nabídl 20 organizacím z neziskového sektoru reklamní prostor v hodnotě 120 000 Kč ročně. Protože byl ze strany neziskových organizací o program velký zájem, otevřel Seznam.cz další kolo pomoci ještě loni v červenci. „V loňském roce jsme tak pomohli celkem 40 neziskovkám, oproti plánované dvacítce organizací. Jsme si vědomi faktu, že je pro ně důležité, aby o svých aktivitách dávaly pravidelně vědět, a přilákaly tak nové dárce nebo dobrovolníky. Bohužel jim v rozpočtech právě na online reklamu často moc finančních prostředků nezbývá,” přibližuje cíl programu Radana Urbanová, CSR specialistka ze Seznam.cz.
Pomoc v rámci programu Seznam Grant je rozdělena mezi neziskovky z pěti kategorií: lidé, ekologie, zdraví, zvířata a občanská společnost. Odborná porota vybírala na konci roku z více jak 80 přihlášených projektů a od ledna 2024 podpoří následující organizace: Komunitní centrum Petrklíč, z.s., Dejme dětem šanci o.p.s., Splněné dětské přání, o.s., Asociace farmářských tržišť České republiky, Lékaři bez hranic – Médecins Sans Frontières in Czech Republic, o. p. s., Ukliďme Česko z.s., FOR4EST z.s., Moment o.p.s., Ministr zdraví, Dům pro Julii, z.ú., Institut technického vzdělávání, Suchej únor, Nadační fond Muži proti rakovině, Centrum paliativní péče, z.ú., Anidef, z.s., Institut pro památky a kulturu, o.p.s., Open House Praha, Spoluškola, z. s., EDUin, o. p. s., Sdružení VIA/TechSoup Česká republika.
Neziskové organizace mohou využít pomoc se správou kampaní
Pro organizace, které s reklamním systémem Sklik nemají žádné zkušenosti, připravili konzultanti krátké školení, kde je naučili orientovat se v administrativním rozhraní a nastavit si jednoduchou kampaň. Navíc mohou neziskovky využít zdarma pomoc také od digitálních agentur. „Uvědomujeme si, že některé z neziskovek s naším Sklikem do styku nikdy nepřišly a plánovat online kampaně by je stálo značné úsilí. Oslovili jsme proto spolupracující digitální agentury s prosbou, zda by se správou kampaní bezplatně pomohly,“ říká Radana Urbanová. „Pro letošnírok se nám podařilo sehnat pomoc od agentur Optimia, iProspect, Plugo, Performio, BrightBox, Abuco ICT a Advisio,z čehož máme obrovskou radost. Ceníme si, že věnují čas, aby se správou kampaní pomohly, a z reklamního prostoru tak pro neziskovky vytěžily maximum,“ dodává.
Seznam Grant pomůže neziskovým organizacím s vlastní vizibilitou
Pomocí online kampaní v Skliku mohou být vybrané organizace vidět například ve vyhledávání Seznam.cz, v obsahové síti a na dalších nejnavštěvovanějších webech českého internetu. „Jedním z cílů Dejme dětem šanci je medializace problematiky ohrožených dětí vyrůstajících mimo svoji biologickou rodinu. Informací o dětských domovech a dětech v nich se na veřejnost dostává málo a většinou velmi zkreslených. Chceme proto lidem dát informace, které odpovídají realitě, aby ubývalo předsudků o těchto dětech a mladých lidech. Doufáme, že to se nám díky Seznam Grantu alespoň částečně podaří. Zároveň doufáme také v to, že díky mediální kampani najdeme pro „naše děti“ nové podporovatele,“ říká Kateřina Hrubá z Dejme dětem šanci, o. p. s.
„Misí Ministra zdraví je prodloužení délky života ve zdraví v Česku o pět let. Z našich dat víme, že více než polovinu faktorů ovlivňující zdraví máme ve svých rukou – jde o naše návyky i zlozvyky. I přes to, že se to může zdát jako klišé, faktem je, že právě své zdraví nejčastěji odkládáme „na potom“. Seznam Grant je pro nás jednou z cest, pomocí které chceme tento stav změnit,“ říká Kateřina Hellebrandová, ředitelka think-tanku Ministr zdraví.
Česká internetová jednička Seznam.cz letos prostřednictvím nového programu Seznam Grant a svého reklamního systému Sklik poskytne prostor pro zviditelnění hned dvacítce neziskových organizací. Každá z nich bude mít možnost po celý rok využívat reklamní prostor v hodnotě 10 000 Kč měsíčně. Celkem tedy podpora jednomu subjektu činí 120 000 Kč. Do projektu se mohou zapojit …
Společnost Seznam.cz vyhlašuje první ročník ocenění Agenturní spolupráce roku. Tuzemská internetová jednička bude sledovat výkony digitálních agentur, které s ní spolupracují, a na začátku příštího roku vyhlásí vítěze v sedmi různých kategoriích. Do soutěže se agentury nemusí hlásit, účast mají automatickou. Agentury bude na ocenění nominovat odborná porota. Nebude v ní chybět Tomáš Búřil, obchodní …
Ceny soutěže Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz znají své vítěze. V kategorii Cross-mediální spolupráce roku se cenou pyšní agentura Mindsquared. Odborná porota ocenila její skvělou práci pro klienta Sazka. Nejvíce cen pak patří agenturní skupině Omnicom Media Group (OMG). Cena za cross-mediální spolupráci roku patří agentuře Mindsquared. Ta do komunikace zahrnula široké …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.