Sklik výzva: Rozjeďte to s dynamickým bannerem
Hledáte další způsob, jak v Skliku upoutat pozornost potenciálních zákazníků? Možná už jste použili kombinované reklamy, video nebo bannery, ale co takový dynamický banner?
Poměřte své síly v různých sezónních a celoročních úkolech, které prověří zkušenosti vašich PPC specialistů s reklamním systémem Sklik. Vítězem se stane agentura s nejvíce body podle hodnotících kritérií. A co můžete vyhrát? První místo získá speciální cenu, kterou zveřejníme na Sklik expert fóru 2024. A agentury, co obsadí druhé a třetí místo, budou odměněné hodnotným dárkem, který jim zpříjemní pracovní den.
Našim cílem je odměnit vás za skvělou práci, kterou jako Ověřené agentury odvádíte pro své inzerenty v rámci správy jejich kampaní. Chtěli bychom vám tak zároveň přiblížit cílení a formáty, které jste třeba doposud nevyužívali, ale mohou inzerentům přinést zajímavé množství nových návštěvníků a budoucích zákazníků.
Odborná porota bude hodnotit to, jak jako Ověřená agentura pracujete s jednotlivými cíleními a formáty Skliku. A protože správný PPC specialista přijde vždy i s něčím novým, co inzerentovy kampaně posune dopředu, tak budeme vyhlašovat sezónní úkoly, které vždy zveřejníme na webu Celoroční Sklik výzvy. Jejich splnění bude ohodnocené konkrétním počtem bodů, které vám pomohou posunout se v žebříčku. Nemusíte se tak bát, že i když jste menší Ověřená agentura, že byste byli v nevýhodě.
A začínáme právě teď. V článku níže najdete aktuální sezónní úkoly. Až je budete mít vypracované, dejte nám o tom vědět přes formulář, který najdete také níže.
Budeme vás pravidelně informovat o aktuálním dění buď přes mailing a web Celoroční Sklik výzvy. V případě dotazů se obraťte na svého konzultanta Skliku, který vám rád pomůže.
Za tým Celoroční Sklik výzvy
Jan Zvolánek a Jakub Loula