Integrace Bloomreach a Skliku usnadní cílení na vlastní seznamy zákazníků 

Integrace nástrojů Bloomreach Engagement (dříve Exponea) a Sklik klientům usnadní cílení na vlastní seznamy zákazníků, které umožňuje využívat e-mailové adresy k oslovování a opětovnému zapojování zákazníků. Toto cílení navíc není závislé na cookies třetích stran, a proto bude fungovat i v době, kdy bude klesat dosah běžného retargetingu. 

Vlastní seznamy zákazníků umožňují používat získané e-mailové adresy k oslovování a opětovnému zapojování zákazníků. Cílení není závislé na cookies třetích stran a je tedy stabilním cílením i do následujících let, kdy se bude dosah běžného retargetingu snižovat. Díky cílení na vlastní seznamy zákazníků se můžete zaměřit na různé cíle od budování značky až po vyšší počet konverzí. 

Bloomreach, dříve známý jako Exponea, je e-commerce software, který se specializuje na poskytování pokročilých cloudových řešení pro personalizaci zákaznického zážitku a automatizaci marketingu. Nabízí řadu nástrojů a služeb, které pomáhají firmám analyzovat a využívat zákaznická data pro zefektivnění marketingových kampaní, zlepšení interakce se zákazníky a zvýšení prodeje.

Jaké jsou výhody cílení na vlastní seznamy zákazníků? 

V digitálním prostředí bez cookies třetích stran se očekává, že data prvních stran, jako jsou e-maily, nabudou mnohem vyšší hodnoty pro marketingové strategie a personalizaci zákaznického zážitku. Cílení na e-mailové adresy navíc přináší spoustu dalších výhod, jako je: 

  • Reklama je relevantní 

Díky segmentování e-mailů můžete zákazníkům nabídnout přesně to, co odpovídá jejich potřebám a zájmům. Navíc můžete využít segmentaci už existujících marketingových scénářů. 

  • Sdělení na míru je úspěšnější 

Personalizovaná a relevantní reklama přináší lepší výsledky. Spokojení pak jsou jak zákazníci, tak i prodejci. Ve srovnání s e-mailovou rozesílkou navíc sdělení nekončí v hromadných zprávách. 

  • Funguje i bez cookies třetích stran 

Tento typ cílení není závislý na cookies třetích stran, a proto s ním zákazníky oslovíte i po ukončení jejich podpory v prohlížeči Google Chrome. 

Usnadněte si práci i vy 

Integrace nástroje Bloomreach a Skliku představuje pro klienty vítané zjednodušení práce. Klienti díky ní nemusí neustále přecházet mezi různými aplikacemi, ale mohou efektivně pracovat se segmentací svých zákazníků a automatizací marketingových kampaní přímo v prostředí, na které jsou zvyklí. Toto řešení nabízí plynulejší workflow a umožňuje firmám lépe využít potenciál marketingových dat. 

Na to, jak integraci Bloomreach a Skliku využívat v praxi, se můžete podívat v případové studii, kterou jsme zpracovali ve spolupráci s klientem Notino.

Sdílet na sítích