V rámci Agenturní spolupráce roku 2023 už potřetí oceníme nejlepší projekty mediálních a kreativních agentur. Přinášíme vám přehled těch nejzdařilejších kampaní, které se dostaly do užšího výběru v devíti kategoriích. O výběr nominantů se postarala odborná porota tvořená devíti Seznamáky, kteří působí napříč službami české internetové jedničky.
Stejně jako v minulých letech jsou i letos kategorie spojené s konkrétními neziskovými organizacemi. Vítěz každé kategorie předá vybrané neziskovce kredit do Skliku v hodnotě 50 000 Kč, který organizace může využít na propagaci svých aktivit. Agenturní spolupráce roku tak oceňuje kvalitní práci agentur, ale zároveň podporuje ty, kteří potřebují pomoc nejvíce.
Slavnostní vyhlášení vítězů Agenturní spolupráce roku 2023 proběhne 26. září 2024 v rámci konference Seznam fórum. Více o porotě a vítězích minulých ročníků najdete na novém webu.
V kategorii cross-mediality oceňujeme agentury, které dokázaly maximálně využít různé mediální kanály Seznamu (online, TV, rádio a print) a do svých spoluprací zapojily alespoň tři z nich. Jejich komunikace obsahovala širokou škálu reklamních formátů, čímž ukazují, jak se dá naplno využít potenciál našeho portfolia.
Kategorie hodnotí agentury podle míry meziročního procentuálního nárůstu spolupráce se Seznam.cz na stejném klientském portfoliu. Cílem je ocenit ty, které vykázaly největší míru růstu ve své pracovní relaci s klienty.
Hledali jsme agenturu, které se podařilo orginálně a efektivně využít obsahovou spolupráci se Seznam Brand Studiem. Kritéria hodnocení zahrnovala úspěch kampaně, inovativní přístup, angažovanost čtenářů a úlohu agentury.
Nominovaní:
MSL Czech Republic (člen skupiny Publicis Groupe) za kampaň Bydlím u své kočky pro klienta Whiskas
Kindred (člen skupiny Publicis Groupe) za Kvíz s Indianou Jonesem pro Walt Disney Company
PHD za kampaň Tematický monopol pro klienta Opella Healthcare
V současné době je audioreklama předmětem velké pozornosti a poskytuje značkám i službám zajímavé příležitosti, jak oslovit nové zákazníky. Audioreklama je všudypřítomná a lidé ji vnímají při různých činnostech, ať už jde o jízdu autem, jízdu na kole nebo pracovní aktivity. V této kategorii oceňujeme agentury, které nejlépe využily audioprostor od Seznamu.
Nominovaní:
Dentsu Czech Republic za kampaň pro FORTUNA GAME a celoroční spolupráci s podcastem Nosiči vody
Publicis Groupe za celoroční a dlouhodobou spolupráci s finančním podcastem Ve vatě pro Raiffeisenbank
OMD za speciální spolupráci s oblíbeným a úspěšným podcastem 5:59 pro Volkswagen Financial Services
Nominované agentury v této kategorii excelují v použití videoreklamy jako klíčového nástroje pro budování značky. Hodnotili jsme, jak tyto kampaně využily výhody videoreklamy s ohledem na kreativitu, zásah a efektivitu.
Nominovaní:
Wavemaker (člen skupiny GroupM) za vtipnou a edukační kampaň pro Netflix k uvedení nové série Sex education
Omnicom Media Group za brandovou kampaň pro Mercedes-Benz s ekologickým kontextem
MarketUp za výkonnou kampaň, která spojila prezentaci kuchyňských studií XXXLutz s kuchaři ze soutěže MasterChef pomocí 20vteřinového nepřeskočitelného videospotu
Aby kampaně dosáhly nejlepších výsledků a pomohly zadavatelům splnit jejich cíle, nestačí pouze dobrý nápad, skvělá exekutiva nebo správné načasování. Hledáme agentury, které se nebojí inovací a nových cest k využití nejnovějších nástrojů a technologií. Věříme, že právě kombinace těchto faktorů zajistí, že kampaně budou úspěšné.
Nominovaní:
Publicis Groupe za kvalitní práci s cookieless cílením v Skliku
Acomware za využití nových cílení u svých klientů v Skliku
Pickerly za pokročilé využití cílení na vlastní seznamy zákazníků
Kromě zásahu je vysoce hodnocené zpracování a celospolečenský dopad: vítězná kampaň by měla vyzdvihnout a uchopit aktuální téma. Toto téma by mělo buď rezonovat se společností, anebo mu naopak není běžně věnovaná dostatečná pozornost. Věříme, že právě kombinace těchto faktorů zajistí, že kampaň bude úspěšná a vynikne ve svém oboru.
Nominovaní:
Championship Music a Seeya Creative za kampaň týkající se tématu domácího násilí pro neziskovou organizaci Pod svícnem
VML a OAK Prague za kampaň na téma kyberbezpečnosti pro Českou spořitelnu
AZN kru za zpracování tématu práv hospitalizovaných dětí pro mobilní hospic Nejste sami
Rádi bychom ocenili agentury, které se vynikajícím způsobem zaměřily na využití offline kanálů Seznamu. Hlavním kritériem hodnocení budou: kreativita kampaně, její zásah a samozřejmě role agentury. Chceme vidět, jak agentura kreativně využila offline prostředí Seznamu a jakým způsobem se podílela na dosažení úspěchu kampaně prostřednictvím těchto kanálů.
Nominovaní:
Wavemaker (člen skupiny GroupM) za speciální soutěž v rádiu Expres pro Netflix s osobním zapojením moderátorky Barbary Hacsi
Publicis Groupe za cestovatelský radiový kvíz V cizině jako doma pro mBank
Zaraguza a PHD za vtipnou televizní kampaň pro společnost Škoda inspirovanou seriálem Lajna
Zástupci tuzemské internetové jedničky Seznam.cz dnes vyhlásili vítěze v třetím ročníku soutěže Agenturní spolupráce roku. Porota za loňské projekty ocenila například komunikační agenturu Knowlimits jako skokana roku nebo agenturní skupinu Publicis Groupe za práci s cookieless cílením v Skliku napříč klientským portfoliem. Dvě ocení si odnesla také agentura Wavemaker.
Český hokej prošel během uplynulé sezony digitální transformací. Jejím cílem bylo vytvořit funkční online ekosystém, který bude fanoušky bavit i mimo ledovou plochu a televizní obrazovky. Jak probíhala příprava nových digitálních platforem Českého hokeje na českou sportovní akci desetiletí, popisují Ondřej Šnaidauf s Jonášem Štekrem.
Tuzemská internetová jednička Seznam.cz vyhlásí v září letošního roku už potřetí nejlepší Agenturní spolupráci roku. Vítězné agentury budou za své kampaně realizované v roce 2023 hodnocené v devíti kategoriích, mezi nimiž nebude chybět Cross-mediální spolupráce roku, Programatická spolupráce roku nebo Obsahová spolupráce roku. Novinkou je pak Offline kampaň roku, která bude hodnotit využití offline kanálů Seznamu.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.