Internetová jednička Seznam.cz je novým hlavním mediálním partnerem letošního ročníku Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. Během filmové události roku nabídne například online byznysovou debatu pod hlavičkou cyklu Česká elita.
V rámci festivalu 2. července od 10:30 hodin budou Seznam Zprávy vysílat živě na svém webu další díl z cyklu Česká elita. Moderátorka Zuzana Hodková v prostorách lázeňské vily Pupp v Karlových Varech povede debatu na téma Jak budovat lovebrand s ředitelem MFF KV Kryštofem Muchou, grafikem a satirikem TMBK (Tomáš Břínek), marketingovým ředitelem Seznam.cz Jiřím Herianem či generálním ředitelem Sazky Alešem Veselým.
Mimo zmíněnou debatu vzniknou během festivalu video rozhovory s osobnostmi českého byznysu. V roli moderátorky se opět představí Zuzana Hodková, její pozvání přijali například Jiřina Nepálová, zakladatelka a ředitelka společnosti Renomia, Robert Chvátal, ředitel společnosti Allwyn, či Jakub Dusílek, předseda představenstva UniCredit Bank. Jednotlivé rozhovory najdou čtenáři webu Seznam Zpráv v sekci SZ Byznys, publikované budou postupně během léta.
Pro návštěvníky festivalu si Seznam.cz společně se svými webovými obsahovými službami Seznam Zprávy, Novinky.cz, Sport.cz a Super.cz připravil zábavný fotokoutek v prostorách Vřídla. Lidé si tak na místě budou moci vyzkoušet, jaké to je stát se hvězdou článků české internetové jedničky.
Deník Právo, který taktéž patří mezi hlavní mediální partnery, opět připravuje dvě speciální vydání festivalových novin, která budou k dispozici přímo v Karlových Varech. Stejně jako během předchozích ročníků bude i letos na festivalu vyhlášena Divácká cena deníku Právo. Nejen pro filmové fanoušky bude pak připravena speciální fotostěna nakreslená karikaturistou Miroslavem Kemelem, jehož znají čtenáři ze stránek Práva. Pro vybrané obchodní partnery bude navíc přichystaný business lounge v hotelu Quisisana.
E-mailová komunikace, nakupování jídla nebo módy a zábava, to jsou hlavní činnosti, kterým se lidé v Čechách věnují po dobu strávenou na internetu. Ukazují to data nejnavštěvovanější české stránky Seznam.cz, kterou denně prochází téměř šest milionů unikátních uživatelů. Nejvýraznějšími dny jsou pondělí a neděle, kdy se pozornost dělí mezi služby a obsah. Dlouhodobé statistiky zároveň ukazují, …
Za 25 let změnil internet kompletně zvyky Čechů. Zatímco dříve používali tištěné katalogy nebo encyklopedie, dnes si vystačí s počítačem či mobilním telefonem připojeným na internet. Lidé přes internet komunikují s lékaři, konzumují zábavu nebo řeší své problémy. Jenom služby Seznam.cz denně využijí přibližně 4 miliony lidí, jejichž internetové návyky se s železnou pravidelností opakují. Většina si ráno …
Redakce Seznam Zpráv ve spolupráci s poradenskou společností Deloitte představila druhý ročník žebříčku tuzemských společností s názvem Česká elita. Jedná se o přehled stovky nejcennějších firem v rukou českých vlastníků, seřazené jsou podle odhadu tržní hodnoty. První dvě místa obsadily energetické skupiny ČEZ a EPH, obě s hodnotou přes 400 miliard korun. Třetí skončila sázková společnost Allwyn, čtvrtý developer CPI …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.