Back to office: Blýskněte se v další Sklik výzvě zaměřené na akvizici

Léto končí, a proto je čas vybalit kufry, vysypat písek z bot a ponořit se do plánování marketingových kampaní. Pokud máte chuť se zviditelnit a zároveň získat hodnotné ceny, máme pro vás další Sklik výzvu. Tentokrát se vrhneme do světa akvizičních kampaní v obsahové síti.

Je jen na vás, jakou strategii zvolíte – a když zapojíte zajímavé formáty a chytré cílení, vaše šance na výhru se ještě zvýší. Pokud nevíte, s jakým cílením zabodovat, máme pro vás malou inspiraci:

TIP: Vyberte si 5–10 klíčových slov, která by měla být obsažena v článku, u kterého chcete, aby se zobrazila vaše reklama. Používejte spíše jednoslovné, maximálně dvouslovné výrazy ve volné shodě.

TIP: Při cílení pracujte se zájmy nebo zájmy o koupi, segmentujte podle kategorií produktů s využitím filtru inventáře a nebojte se testovat různé šablony.

TIP: Využívejte s bannery, kombinovanou reklamou nebo brandingem, přizpůsobte podobu reklamy cílení na nové uživatele.

Co by vám nemělo uniknout?

Soutěž trvá celé září a vy si můžete vybrat libovolných 10 dnů, které do 30. 9. 2024 přihlásíte jako hodnoticí období.

Přihlaste se s účtem, ve kterém plánujete nebo aktuálně spouštíte obsahové kampaně na akvizici nových uživatelů. Ale pozor, přihlášené kampaně nesmí být spuštěné před hodnoceným obdobím!

Před přihlášením zkontrolujte, zda splňujete pravidla Sklik výzvy.

Co budeme hodnotit?

Při hodnocení se zaměříme primárně na:

  • práci se strukturou a nastavením cílení,
  • práci s denním limitem kampaně a maxCPC,
  • kreativní přístup k cílení a reklamním formátům,
  • celkovou optimalizaci a efektivitu.

Při posuzování nebudeme zohledňovat kampaně, které využívají retargeting nebo vlastní seznamy zákazníků, ani vyhledávací kampaně.

Jaké ceny čekají na vítěze?

Vítěze vyhlásíme 22. 10. 2024. A pokud zabodujete právě vy, můžete se těšit nejen na skvělé ceny, ale i prezentaci na našem blogu a sociálních sítích Seznamu.

A co můžete vyhrát? Každá výzva přináší jedinečné ceny. Vítězové minulé soutěže se mohli těšit z popkornovače a projektoru pro domácí kino nebo setu pro zaznamenávání zážitků.

Nenechte si ujít příležitost předvést svůj talent a zapojte se do Sklik výzvy. Držíme vám palce.

Za tým Skliku Jan Zvolánek & Lukáš Herzáň

Sdílet na sítích