Léto končí, a proto je čas vybalit kufry, vysypat písek z bot a ponořit se do plánování marketingových kampaní. Pokud máte chuť se zviditelnit a zároveň získat hodnotné ceny, máme pro vás další Sklik výzvu. Tentokrát se vrhneme do světa akvizičních kampaní v obsahové síti.
Je jen na vás, jakou strategii zvolíte – a když zapojíte zajímavé formáty a chytré cílení, vaše šance na výhru se ještě zvýší. Pokud nevíte, s jakým cílením zabodovat, máme pro vás malou inspiraci:
TIP: Vyberte si 5–10 klíčových slov, která by měla být obsažena v článku, u kterého chcete, aby se zobrazila vaše reklama. Používejte spíše jednoslovné, maximálně dvouslovné výrazy ve volné shodě.
TIP: Při cílení pracujte se zájmy nebo zájmy o koupi, segmentujte podle kategorií produktů s využitím filtru inventáře a nebojte se testovat různé šablony.
TIP: Využívejte s bannery, kombinovanou reklamou nebo brandingem, přizpůsobte podobu reklamy cílení na nové uživatele.
Co by vám nemělo uniknout?
Soutěž trvá celé září a vy si můžete vybrat libovolných 10 dnů, které do 30. 9. 2024 přihlásíte jako hodnoticí období.
Přihlaste se s účtem, ve kterém plánujete nebo aktuálně spouštíte obsahové kampaně na akvizici nových uživatelů. Ale pozor, přihlášené kampaně nesmí být spuštěné před hodnoceným obdobím!
Před přihlášením zkontrolujte, zda splňujete pravidla Sklik výzvy.
Při posuzování nebudeme zohledňovat kampaně, které využívají retargeting nebo vlastní seznamy zákazníků, ani vyhledávací kampaně.
Jaké ceny čekají na vítěze?
Vítěze vyhlásíme 22. 10. 2024. A pokud zabodujete právě vy, můžete se těšit nejen na skvělé ceny, ale i prezentaci na našem blogu a sociálních sítích Seznamu.
A co můžete vyhrát? Každá výzva přináší jedinečné ceny. Vítězové minulé soutěže se mohli těšit z popkornovače a projektoru pro domácí kino nebo setu pro zaznamenávání zážitků.
Nenechte si ujít příležitost předvést svůj talent a zapojte se do Sklik výzvy. Držíme vám palce.
Black Friday je synonymum začátku vánočního nákupního shonu. A právě v tomto vypjatém období, kdy se prodejci předhánějí v atraktivitě nabídek a marketingových kampaních, chceme ocenit ty nejkreativnější a nejúspěšnější strategie. Přicházíme s výzvou zaměřenou na nejlepší Black Friday strategii.
Získávání nových zákazníků je klíčové pro udržení konkurenceschopnosti, a proto jsme poslední Sklik výzvu zaměřili na akviziční strategii v obsahové síti. Kdo nejlépe využil potenciál cílené reklamy? Představujeme vítěze i jejich výherní strategie.
Blížící se konec cookies třetích stran vyžaduje přípravu, a proto jsme se v naší Sklik výzvě zaměřili na cílení na vlastní seznamy zákazníků. Kdo se stal vítězem? To zjistíte v našem článku, kde se dozvíte i to, o jaké ceny se tentokrát soutěžilo a jak výzvu komentují výherci.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.