Přihlášení přes Seznam vám pomůže s cookieless kampaněmi. Nabízí ho i platforma BSSHOP

Dosah kampaní, které jsou plně závislé na cookies třetích stran, se postupně snižuje. Jako provozovatelé e-shopu byste se proto měli zaměřit na práci s 1st party daty. S jejich získáváním vám může pomoct i Přihlášení přes Seznam. To je zdarma dostupné také v e-shopové platformě BSSHOP.

I když Google podporu cookies třetích ve svém prohlížeči Chrome prozatím neukončí, jak původně několik let avizoval, je pravděpodobné, že jejich význam bude postupně klesat. A s ním logicky i dosah cílených kampaní.

Třetina české internetové populace navíc využívá prohlížeče Safari, Firefox nebo Edge, které cookies třetích stran už teď blokují. To znamená, že pokud budete spoléhat na kampaně, které jsou na nich plně závislé, můžete zaznamenat propad reklamních zisků.

Co s tím? Vaším cílem by mělo být získat co nejvyšší počet přihlášených zákazníků a návštěvníků webu, abyste mohli pracovat s jejich e-mailovými adresami. Díky těmto 1st party datům můžete využívat cílení, která jsou velmi přesná, umožňují personalizovat reklamní sdělení, a přitom nejsou závislá na cookies třetích stran.

Výhody Přihlášení přes Seznam pro váš web

  • Zajištění budoucnosti reklamních kampaní

Přihlášení přes Seznam vám umožní cílit na přihlášené uživatele i bez cookies třetích stran, takže si zajistíte návaznost marketingových aktivit.

  • Zvýšení pohodlí pro uživatele

Vaši zákazníci ocení snadné a rychlé přihlášení bez nutnosti vytvářet si nové přihlašovací údaje. To zvyšuje šanci, že se na váš web vrátí a opět nakoupí.

  • Optimalizace remarketingových kampaní

Díky přístupu k e-mailovým adresám můžete lépe personalizovat retargetingové kampaně a dosáhnout lepších výsledků.

  • Bezplatná implementace

Přihlášení přes Seznam je pro naše klienty zdarma, takže můžete začít využívat výhody této služby bez dodatečných nákladů.

Co na to říká BSSHOP?

Společnost BSSHOP, která se specializuje na vývoj e-shopů napojených na informační systém POHODA, implementovala Přihlášení přes Seznam do svých řešení krátce poté, co Seznam vlastní přihlašovací tlačítko představil.

Teď ho využívají desítky jejich klientů, kteří oceňují, že jim e-mailová identifikace uživatelů pomáhá optimalizovat reklamní kampaně. A pro jejich zákazníky přihlašovací tlačítko představuje další možnost, jak se v e-shopu přihlásit bez nutnosti vytváření nových přihlašovacích údajů.

Spolupráce se Seznamem byla od počátku velice obohacující. Jsme rádi, že za námi stojí tak silný partner, a doufáme, že i v budoucnu bude probíhat spolupráce ve stejně přátelském duchu.

BSSHOP vidí v Přihlášení přes Seznam nejen způsob, jak zvládnout přechod na éru bez cookies třetích stran, ale také příležitost k dalšímu růstu na česko-slovenské e-commerce scéně.

Hledáte způsob, jak ochránit své příjmy z reklamy a zároveň zákazníkům zjednodušit nakupování? Na nic nečekejte a přidejte si na web Přihlášení přes Seznam ještě dnes.

Sdílet na sítích