Chcete se rozejít s reklamou? Zamilujte si Seznam bez reklam. Tak zní claim nové reklamní kampaně, kterou od 1. října spouští česká internetová jednička. Kampaň podporuje nový produkt, který umožňuje zobrazení více než 20 webů firmy bez display, video a audioreklamy, a to za měsíční poplatek 179 korun.
Kreativní koncept založený na dialogu plném klišé, které známe například při ukončení dlouholetého vztahu, vznikl in-house v marketingovém týmu. Grafické návrhy pracují s rozchodovými frázemi jako například: Mám tě ráda, ale někdy je tě moc. Promiň, reklamo… „Věříme, že zjednodušení je cestou, jak toto relativně technické téma lidem dobře vysvětlit a přiblížit,“ objasňuje podstatu kampaně Aneta Zítková, senior brand manažerka Seznam.cz.
„Při vymýšlení kreativního konceptu jsme vycházeli z přesvědčení, že naši uživatelé tráví s našimi produkty v průběhu dne hodně času a chtějí mít své oblíbené služby dostupné v co nejlepší možné podobě. Stejně to funguje i ve vztazích. Chcete vedle sebe partnera, který je pro vás tou nejlepší možnou volbou. A jakkoli v Seznamu vždy pracujeme s reklamou velmi šetrně, aby naše uživatele neobtěžovala, vnímáme, že někteří jsou ochotni si připlatit za ničím nerušený zážitek z konzumace našich služeb. Paralela s mezilidskými vztahy nás přivedla na myšlenku rozchodu s něčím, co už nám nadále nevyhovuje. V tomto případě s reklamou,” vysvětluje genezi kreativního nápadu Aneta Zítková.
Kampaň se ve své první fázi od října do prosince letošního roku objeví primárně ve vlastním reklamním prostoru firmy a bude výhradně online. Využívat bude klasické bannery, animace a formáty stories v aplikaci Seznam.cz i na sociálních sítích nebo poutání během přehrávaných videí.
Nejúspěšnější motoristický web Garáž.cz rozjíždí nový pořad Blinkr, ve kterém se bude pravidelně věnovat zajímavým tématům z auto moto světa. Kromě expertů z branže se můžete těšit i na známé osobnosti, které se podělí o svůj vztah k motorismu. Blinkr je k dispozici už nyní jako videocast na webu Garáž.cz, ale také jako podcast na streamovacích …
Průměrná nabídková nájemní cena kanceláří* inzerovaných na portálu Sreality.cz byla v ČR ve čtvrtém čtvrtletí loňského roku 311 Kč za metr čtvereční. V porovnání se stejným obdobím roku předcházejícího stoupla průměrná nabídková nájemní cena kanceláří o 6,5 %. Rekordmanem ve zdražování kancelářských prostor je Olomoucký kraj. V něm lidé za nájem kanceláře zaplatí o pětinu víc než …
Televize Seznam navázala na úspěšný prosinec a zaznamenala meziroční nárůst podílu ve sledovanosti i v lednu. V cílové skupině 18-69 let zvýšila denní share na 1,76 %. Výrazné navýšení zaznamenala televizní stanice i o víkendu. V meziročním srovnání se denní share v sobotu zvýšil o 54 % na 2,08 % a v neděli o 38 % na 1,57 …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.