Chcete se rozejít s reklamou? Zamilujte si Seznam bez reklam. Tak zní claim nové reklamní kampaně, kterou od 1. října spouští česká internetová jednička. Kampaň podporuje nový produkt, který umožňuje zobrazení více než 20 webů firmy bez display, video a audioreklamy, a to za měsíční poplatek 179 korun.
Kreativní koncept založený na dialogu plném klišé, které známe například při ukončení dlouholetého vztahu, vznikl in-house v marketingovém týmu. Grafické návrhy pracují s rozchodovými frázemi jako například: Mám tě ráda, ale někdy je tě moc. Promiň, reklamo… „Věříme, že zjednodušení je cestou, jak toto relativně technické téma lidem dobře vysvětlit a přiblížit,“ objasňuje podstatu kampaně Aneta Zítková, senior brand manažerka Seznam.cz.
„Při vymýšlení kreativního konceptu jsme vycházeli z přesvědčení, že naši uživatelé tráví s našimi produkty v průběhu dne hodně času a chtějí mít své oblíbené služby dostupné v co nejlepší možné podobě. Stejně to funguje i ve vztazích. Chcete vedle sebe partnera, který je pro vás tou nejlepší možnou volbou. A jakkoli v Seznamu vždy pracujeme s reklamou velmi šetrně, aby naše uživatele neobtěžovala, vnímáme, že někteří jsou ochotni si připlatit za ničím nerušený zážitek z konzumace našich služeb. Paralela s mezilidskými vztahy nás přivedla na myšlenku rozchodu s něčím, co už nám nadále nevyhovuje. V tomto případě s reklamou,” vysvětluje genezi kreativního nápadu Aneta Zítková.
Kampaň se ve své první fázi od října do prosince letošního roku objeví primárně ve vlastním reklamním prostoru firmy a bude výhradně online. Využívat bude klasické bannery, animace a formáty stories v aplikaci Seznam.cz i na sociálních sítích nebo poutání během přehrávaných videí.
Seznam Diskuze jsou nedílnou součástí obsahových služeb Seznam.cz už více než čtyři roky. Nově se pod články kromě samotných diskuzních příspěvků zobrazuje shrnutí nejdiskutovanějších témat, které vytváří umělá inteligence. Díky sumarizaci nejčastějších úhlů pohledu uživatelé získají rychlý přehled o tom, co rezonuje v konkrétní diskuzi, aniž by museli pročítat desítky či stovky komentářů.
Mapová aplikace tuzemské internetové jedničky Seznam.cz se v průběhu let stala nepostradatelným nástrojem pro více než čtyři miliony uživatelů, kteří na ni spoléhají při cestování, objevování nových míst a každodenním boji s dopravní situací. Teď Mapy.cz postupně nasazují novou verzi aplikace, ve které mají uživatelé možnost podpořit její další rozvoj zakoupením placené verze. K dispozici pak budou mít exkluzivní funkce. Pro české uživatele bude Premium k dispozici za roční poplatek 249 Kč.
Televize Seznam letos opět nadělí divákům program plný tradičních českých pohádek i rodinných filmů. V roce 2022 a 2023 se díky svému vánočnímu schématu stala čtvrtou nejsledovanější tuzemskou stanicí ve svátečním týdnu*. Navázat na tradici se pokusí s oblíbenými pohádkami i letos. Tentokrát bude podvečer Štědrého dne patřit Třem oříškům pro Popelku. Chvíle plné pohádkové pohody vykouzlí …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.