Ondřej Šnaidauf & Jonáš Štekr: Jak připravit digitál Českého hokeje na domácí mistrovství za méně než rok?

7. listopadu 2024

Český hokej prošel během uplynulé sezony digitální transformací. Jejím cílem bylo vytvořit funkční online ekosystém, který bude fanoušky bavit i mimo ledovou plochu a televizní obrazovky. Jak probíhala příprava nových digitálních platforem Českého hokeje na českou sportovní akci desetiletí, popisují Ondřej Šnaidauf s Jonášem Štekrem.

Rok 2024 byl pro národní hokejový tým mimořádně úspěšný – čeští hokejisté ovládli domácí mistrovství světa. A úkolem marketingového týmu, který za „nároďákem“ stojí, bylo v rekordním čase vymyslet, jak komunikaci hokejového mistrovství uchopit v digitálním prostředí.

Ondřej Šnaidauf, který vede obchod a marketing Českého hokeje, je celoživotním hokejistou a velkým sportovním fanouškem. V Českém hokeji se mu splnil nejen sen pracovat ve sportovním prostředí, ale také marketingově posouvat tak silnou značku, jakou je hokej v České republice.
Social media manager Českého hokeje Jonáš Štekr vybudoval a nyní rozvíjí nové sociální sítě hokejového svazu. Dále spolupracuje na tvorbě českého obsahu pro NHL. K hokeji má blízko, k monitoru se přesunul z hokejové brány Akademiků Plzeň.

Co na české fanoušky, kteří se během mistrovství mění v amatérské trenéry i rozhodčí, baví? A jaké byly největší výzvy, které před marketéry z Českého hokeje stály? To se dozvíte v záznamu přednášky ze Seznam fóra.

Sdílet na sítích