Český hokej prošel během uplynulé sezony digitální transformací. Jejím cílem bylo vytvořit funkční online ekosystém, který bude fanoušky bavit i mimo ledovou plochu a televizní obrazovky. Jak probíhala příprava nových digitálních platforem Českého hokeje na českou sportovní akci desetiletí, popisují Ondřej Šnaidauf s Jonášem Štekrem.
Rok 2024 byl pro národní hokejový tým mimořádně úspěšný – čeští hokejisté ovládli domácí mistrovství světa. A úkolem marketingového týmu, který za „nároďákem“ stojí, bylo v rekordním čase vymyslet, jak komunikaci hokejového mistrovství uchopit v digitálním prostředí.
Ondřej Šnaidauf, který vede obchod a marketing Českého hokeje, je celoživotním hokejistou a velkým sportovním fanouškem. V Českém hokeji se mu splnil nejen sen pracovat ve sportovním prostředí, ale také marketingově posouvat tak silnou značku, jakou je hokej v České republice.
Social media manager Českého hokeje Jonáš Štekr vybudoval a nyní rozvíjí nové sociální sítě hokejového svazu. Dále spolupracuje na tvorbě českého obsahu pro NHL. K hokeji má blízko, k monitoru se přesunul z hokejové brány Akademiků Plzeň.
Co na české fanoušky, kteří se během mistrovství mění v amatérské trenéry i rozhodčí, baví? A jaké byly největší výzvy, které před marketéry z Českého hokeje stály? To se dozvíte v záznamu přednášky ze Seznam fóra.
Jan Šedivý je průkopníkem AI v české akademické i soukromé sféře. Hostům Seznam fóra prostřednictvím své interaktivní přednášky představil praktické aplikace, které využívají posledních pokroků v AI pro zvýšení produktivity práce napříč obory.
Seznam interně vyvíjí velké jazykové modely nazvané SeLLMa (Šelma), které mohou v mnohém konkurovat komerčně dostupným modelům. Diana Hlaváčová hostům Seznam fóra představila, co naše jazykové modely umí a v jakých produktech je využíváme.
Andy Sitta, šéf Seznam Brand Studia, otevřel program Seznam fóra 2024 přednáškou o kampani Pohádky do auta, kterou společně se svým týmem připravil pro klienta Renault. Cíl byl jasný a ambiciózní – pobavit nejen řidiče, ale i jejich potomky, a tím vylepšit vnímání značky Renault. V článku zjistíte, jak si kreativci ze Seznam Brand Studia s nelehkým úkolem poradili.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.