Black Friday je synonymum začátku vánočního nákupního shonu. A právě v tomto vypjatém období, kdy se prodejci předhánějí v atraktivitě nabídek a marketingových kampaních, chceme ocenit ty nejkreativnější a nejúspěšnější strategie. Přicházíme s výzvou zaměřenou na nejlepší Black Friday strategii.
Zapojte se a ukažte, jak jste využili této akce k maximalizaci výkonu svých kampaní a zaujměte porotu svým inovativním přístupem.
Kdy výzva proběhne a co budeme hodnotit?
V rámci Black Friday Sklik výzvy se odborná porota při hodnocení výkonu kampaní zaměří zejména na:
Originalitu, kreativitu a efektivitu strategie
Práci s jednotlivými typy cílení a jejich kombinování
Práci se strukturou kampaní a sestav
Práci s denním limitem kampaně a maxCPC
Období soutěže není vybrané náhodou. Probíhat bude od 25. listopadu do 4. prosince 2024, kdy budeme hodnotit výkon kampaní vašich klientů. Nemusíte se tak bát, že by klienti, kterým běží kampaně na Black Friday třeba celý měsíc, měli nějakou výhodu. Každou kampaň, a dokonce i tu, která trvá třeba jenom jeden den, má smysl přihlásit.
Jak se přihlásit
Přihlášení je jednoduché, a to skrze formulář, ovšem nejpozději do 4. prosince 2024.
Dva vítěze vyhlásíme do 20. prosince 2024. Mrkněte na kompletní pravidla.
O co se soutěží
Pokud budete patřit mezi šťastné výherce, čeká vás nejen marketingová sláva, ale i hodnotná odměna. Vítězné kampaně samozřejmě odprezentujeme na blogu i sociálních sítích Seznamu a výhercům bude náležet i titul profíků za nejlepší Black Friday strategii v Skliku. Ten obdrží také fyzicky v podobě trofeje.
Dva nejlepší z vás se můžou těšit na jeden z těchto vánočních balíčků.
Budeme se těšit, že si nenecháte ujít příležitost předvést svůj talent a zapojíte se do tradiční Sklik výzvy. A držíme vám palce už teď.
Léto se blíží, ale než vyrazíte na dovolenou, využijte příležitosti zazářit v další Sklik výzvě. Tentokrát se zaměříme na akviziční kampaně v obsahové síti. Přihlaste se, předveďte svůj talent a vyhrajte třeba dárkovou kartu do vyhlášených restaurací.
Hledáte další způsob, jak v Skliku upoutat pozornost potenciálních zákazníků? Možná už jste použili kombinované reklamy, video nebo bannery, ale co takový dynamický banner?
Získávání nových zákazníků je klíčové pro udržení konkurenceschopnosti, a proto jsme poslední Sklik výzvu zaměřili na akviziční strategii v obsahové síti. Kdo nejlépe využil potenciál cílené reklamy? Představujeme vítěze i jejich výherní strategie.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.