Personalizovaná homepage, jednodušší měření konverzí a řízení inzerce z rozhraní Skliku. Seznamte se s dalšími novinkami na Zboží.cz

Nákupní rádce Zboží.cz nezahálí ani během hlavní e-commerce sezóny a přináší poslední letošní produktové novinky. Personalizovaná homepage, řízení inzerce na Seznamu na jednom místě a pokles ceny ve výsledcích hledání přináší našim inzerentům další možnosti jak zasáhnout a zaujmout potenciální zákazníky.

Personalizovaná homepage

Jednou z nejviditelnějších změn je proměna Zboží homepage, kterou jsme nově přetvořili na místo, kde uživatelé najdou obsah šitý přímo na míru jejich potřebám. Na základě navštívených produktů uživatelům doporučujeme zajímavé nákupní alternativy, akční nabídky a novinky, které by je mohly oslovit.

Vylepšené doporučování postupně implementujeme na různých úrovních do všech typů produktových kampaní, takže se můžete těšit i na lepší výkon vašich cílených kampaní. 

Vylepšené měření konverzí 

Pro měření konverzí Zboží a Sklik nově využíváme identifikátor prokliku “sznaiid”. Díky tomu teď zvládneme konverze doměřovat přesněji. Stačí, aby si inzerent nasadil retargetingový měřící kód Sklik a o zbytek už se postaráme.

V blízké době vám představíme i nové jednodušší měření konverzí u vašich nákupních kampaních, které dnes znáte pod názvem Standardní měření. Nově nebudeme vyžadovat spojování konverze na frontendu a backendu, které bylo často problematickým místem.

Přesnější relevance nabídek

Nově lépe rozpoznáváme parametry a jejich kombinace a zohledňujeme je při vyhodnocování hledaného dotazu. Dokážeme tak ještě efektivněji využívat dodatečná data, která nám inzerenti zasílají ve feedech.

Ověřte si, jestli data o vašich nabídkách posíláte, mohou vám pomoct v častějším zobrazení a vedení relevantnější návštěvnosti. 

Vylepšení diagnostiky u zamítnutých nabídek

Další novinka se týká naší diagnostiky – u nabídek, které jsme zamítli ručně nově zobrazíme i důvod zamítnutí a podrobnější vysvětlení.  Celkový počet zamítnutých nabídek je k nalezení v diagnostice feedu, včetně filtrace pro lepší přehled o důvodech zamítnutí. Po opravě můžete opětovně požádat o povolení nabídky.


Chybně označené nabídky nebo kvalitativně nedostačující nabídky dlouhodobě z inzerce vytlačujeme, protože z velké části vedou k frustraci našich uživatelů.

K nejčastějším důvodům zamítnutí patří například neoznačení bazarové nabídky povinným tagem, chybný či nekvalitní obrázek produktu či obecný produkt, kde není specifikovaná varianta. Tyto nabídky se nezobrazují na webu Zboží.cz, nevydávají se do Zboží inzerátů a nebo do inzerce na Sbazaru. Zamítnuté nabídky jsou pro nás signálem při posuzování kvality e-shopu.

Přesun řízení kampaní 

Abychom inzerování na Seznamu udělali co nejjednodušším, postupně přesouváme zprávu inzerce Zboží.cz do rozhraní Skliku. Nyní můžete využívat všechny benefity, které z toho vyplývají, včetně podrobnějšího členění kampaní (například dle sortimentu, sítí nebo typu reklamy), možnosti kampaně či sestavy spouštět a pozastavovat dle potřeb a v neposlední řadě dochází i k sjednocení peněženky, ze které je hrazena vaše inzerce.

Pokles ceny ve výsledcích hledání

Automatickou detekci poklesu ceny jsme vám již představili v předchozích produktových novinkách. Nově zobrazujeme uživatelům i v kategorii a ve výsledcích hledání každý den tisíce produktů, u kterých došlo k atraktivnímu poklesu ceny. Štítek zobrazujeme u všech produktů, u kterých jsme detekovali v nedávné době snížení ceny u jejich nejlevnější nabídky. 

Kupující tak dostává při výběru další užitečnou informaci a jednoduše uvidí, které produkty jsou aktuálně výhodnější, aby nepropásl příležitost nakoupit za sníženou cenu.

Zajímá vás víc? Ozvěte se na zbozi@firma.seznam.cz a my vám rádi poradíme.

Tým Zboží.cz

Sdílet na sítích