Nákupní rádce Zboží.cz nezahálí ani během hlavní e-commerce sezóny a přináší poslední letošní produktové novinky. Personalizovaná homepage, řízení inzerce na Seznamu na jednom místě a pokles ceny ve výsledcích hledání přináší našim inzerentům další možnosti jak zasáhnout a zaujmout potenciální zákazníky.
Personalizovaná homepage
Jednou z nejviditelnějších změn je proměna Zboží homepage, kterou jsme nově přetvořili na místo, kde uživatelé najdou obsah šitý přímo na míru jejich potřebám. Na základě navštívených produktů uživatelům doporučujeme zajímavé nákupní alternativy, akční nabídky a novinky, které by je mohly oslovit.
Vylepšené doporučování postupně implementujeme na různých úrovních do všech typů produktových kampaní, takže se můžete těšit i na lepší výkon vašich cílených kampaní.
Vylepšené měření konverzí
Pro měření konverzí Zboží a Sklik nově využíváme identifikátor prokliku “sznaiid”. Díky tomu teď zvládneme konverze doměřovat přesněji. Stačí, aby si inzerent nasadil retargetingový měřící kód Sklik a o zbytek už se postaráme.
V blízké době vám představíme i nové jednodušší měření konverzí u vašich nákupních kampaních, které dnes znáte pod názvem Standardní měření. Nově nebudeme vyžadovat spojování konverze na frontendu a backendu, které bylo často problematickým místem.
Přesnější relevance nabídek
Nově lépe rozpoznáváme parametry a jejich kombinace a zohledňujeme je při vyhodnocování hledaného dotazu. Dokážeme tak ještě efektivněji využívat dodatečná data, která nám inzerenti zasílají ve feedech.
Ověřte si, jestli data o vašich nabídkách posíláte, mohou vám pomoct v častějším zobrazení a vedení relevantnější návštěvnosti.
Vylepšení diagnostiky u zamítnutých nabídek
Další novinka se týká naší diagnostiky – u nabídek, které jsme zamítli ručně nově zobrazíme i důvod zamítnutí a podrobnější vysvětlení. Celkový počet zamítnutých nabídek je k nalezení v diagnostice feedu, včetně filtrace pro lepší přehled o důvodech zamítnutí. Po opravě můžete opětovně požádat o povolení nabídky.
Chybně označené nabídky nebo kvalitativně nedostačující nabídky dlouhodobě z inzerce vytlačujeme, protože z velké části vedou k frustraci našich uživatelů.
K nejčastějším důvodům zamítnutí patří například neoznačení bazarové nabídky povinným tagem, chybný či nekvalitní obrázek produktu či obecný produkt, kde není specifikovaná varianta. Tyto nabídky se nezobrazují na webu Zboží.cz, nevydávají se do Zboží inzerátů a nebo do inzerce na Sbazaru. Zamítnuté nabídky jsou pro nás signálem při posuzování kvality e-shopu.
Přesun řízení kampaní
Abychom inzerování na Seznamu udělali co nejjednodušším, postupně přesouváme zprávu inzerce Zboží.cz do rozhraní Skliku. Nyní můžete využívat všechny benefity, které z toho vyplývají, včetně podrobnějšího členění kampaní (například dle sortimentu, sítí nebo typu reklamy), možnosti kampaně či sestavy spouštět a pozastavovat dle potřeb a v neposlední řadě dochází i k sjednocení peněženky, ze které je hrazena vaše inzerce.
Pokles ceny ve výsledcích hledání
Automatickou detekci poklesu ceny jsme vám již představili v předchozích produktových novinkách. Nově zobrazujeme uživatelům i v kategorii a ve výsledcích hledání každý den tisíce produktů, u kterých došlo k atraktivnímu poklesu ceny. Štítek zobrazujeme u všech produktů, u kterých jsme detekovali v nedávné době snížení ceny u jejich nejlevnější nabídky.
Kupující tak dostává při výběru další užitečnou informaci a jednoduše uvidí, které produkty jsou aktuálně výhodnější, aby nepropásl příležitost nakoupit za sníženou cenu.
Zajímá vás víc? Ozvěte se na zbozi@firma.seznam.cz a my vám rádi poradíme.
Být vidět je pro každý e-shop základem úspěchů. A ví to i náš klient decoDoma. Proto jsme společně podnikli několik kroků, kterými jsme během relativně krátké doby výrazně zlepšili dohledatelnost jeho produktů na Zboží.cz. A postup jsme pro vás sepsali do případové studie.
Zajímá vás, jak jsme společně s klientem T.S. Bohemia díky optimalizaci biddingu a klíčových elementů feedu na Zboží.cz dosáhli výrazného zlepšení konverzních výsledků při nízkém PNO? V případové studii se s vámi podělíme o jednotlivé kroky, které jsme v průběhu spolupráce podnikli, i výsledky, kterých jsme dosáhli díky pravidelným úpravám kampaní. Inspirujte se, abyste na Zboží.cz uspěli i vy.
Od května máte možnost inzerovat na Zboží.cz a Zboží inzerátech ve vyhledávání na Seznam pomocí rozhraní Skliku. Nyní přinášíme možnost zde nastavit max. CPC i pro jednotlivé nabídky. Jak na to? Připomínáme, že možnost využít k inzerci na Zboží.cz a Zboží inzerátech ve vyhledávání na Seznam je vhodná zejména pro inzerenty, kteří nechtějí nastavovat max. …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.