Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od ledna 2025
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v prosinci roku 2024.
Zboží.cz patří k nejvýznamnějším online srovnávačům cen v Česku. I proto je klíčovým nástrojem pro e-shopy, které chtějí zviditelnit své produkty a zvýšit tržby. Kvalita XML feedu, který nám zasíláte, hraje zásadní roli ve vašem úspěchu. Podívejte se s námi na to, co by měl váš feed ideálně obsahovat.
Kvalitní XML feed na Zboží.cz není jen technickým požadavkem, ale klíčovým nástrojem pro zvýšení viditelnosti, důvěryhodnosti i tržeb vašeho e-shopu. Detailní a správně vyplněná data vám zajistí lepší pozice ve vyhledávání, umožní efektivnější cílení a pomohou získat důvěru zákazníků.
Dobře zpracovaný XML feed může být v konkurenčním online prostředí tím, co rozhodne o úspěchu vašeho podnikání. Investice do jeho kvality se proto jednoznačně vyplatí. Jak na to?
XML feed obsahuje data o vašich produktech, která používáme k jejich zobrazení ve vyhledávání a zařazení do odpovídajících kategorií. Typicky zahrnuje informace jako:
Zboží.cz algoritmicky pracuje s těmito daty, aby produkty správně zobrazily uživatelům. Nekvalitní nebo neúplný feed může vést k nesprávnému zařazení, což zásadně ovlivní vaše šance na úspěch.
Správně vyplněný XML feed není jen o viditelnosti produktů. Má přímý dopad i na výkonnost vašich PPC kampaní na Zboží.cz. Kompletní data umožňují platformě lépe optimalizovat zobrazení reklam, což může vést k vyšší míře prokliku (CTR) a lepším konverzím. Například produkty s kvalitními obrázky a podrobnými parametry mají výrazně vyšší šanci zaujmout uživatele než ty, které tyto informace postrádají.
Lámete si hlavu s tím, jestli je váš feed správně vyplněný a informace o produktech dostatečně vyčerpávající? Rádi vám pomůžeme s doplněním a opravami XML feedu, abychom zajistili, že všechny informace o vašich produktech budou správně vyplněné a kompletní.
Poradíme vám i s přesným zařazením produktů do kategorií nebo doplněním všech potřebných parametrů. Stačí, když se nám ozvete na e-mail datove.spoluprace@firma.seznam.cz.
Zajímají vás konkrétní čísla? Mrkněte na naše případové studie. V první z nich se dozvíte, jak optimalizace XML feedu zvýšila výkon e-shopu našeho klienta o 57 %. A druhá případovka popisuje, jak díky Zboží inzerátům navýšit počet konverzí o 166 %.
Potřebujete další informace? Vše, co potřebujete vědět o XML feedu, najdete v naší nápovědě. A máme pro vás i kompletní seznam kategorií a parametrů, který se vám při ladění feedu bude rozhodně hodit.