Nově máte možnost vstupovat do rozhraní Skliku i Zboží.cz jediným loginem jako vlastník účtu i jako uživatel, pokud jste správce účtu. Přesun mezi rozhraními tak bude naprosto plynulý.
Díky sjednocenému přihlášení se jako vlastník účtu přihlásíte stejným účtem do Skliku i Zboží.cz. Pokud spravujete kampaně v Skliku a Zboží.cz jako reportér nebo správce, např. z agentury, i vaše role nově umožní plynulý pohyb mezi oběma administracemi bez nutnosti dalšího přihlašování nebo žádosti o nové přístupy.
Převedení řízení inzerce Zboží.cz do Skliku nyní obsahuje i sjednocení přístupů, proces je tedy jednoduchý a zabere jen chvilku.
Pokud jste už převedli řízení do Skliku, je třeba se ještě jednou přihlásit do rozhraní Zboží.cz jako vlastník provozovny. Zde se nově objeví nabídka tohoto propojení, kterou je třeba odsouhlasit (nebo ji můžete odložit na později).
Vlastníkem provozovny se při tomto sjednocení stane některý z účtů Skliku, se kterým už existuje propojení (např. využívá dynamický retargeting dané provozovny nebo se přes něj nastavují ceny za proklik). Volbu máte tedy pod kontrolou.
Přístup pak platí pro všechny provozovny pod daným účtem Zboží.cz, pokud nebudou při tomto sjednocení rozdělené do jiných účtů Skliku.
Díky sjednocení vlastnictví a přístupů můžete vy, vaši kolegové nebo specialisté z agentur snadněji a rychleji spravovat inzerci, feed nebo jiné nastavení provozovny ještě rychleji.
Produktové inzeráty Skliku patří minulosti – nově jsme je nahradili Zboží inzeráty. Nezapomeňte si porovnat návratnost investic, zda máte dostatečné CPC pro vyhledávání a zkontrolovat kredit ve vaší Peněžence. Za odměnu vám pak Zboží inzeráty přinesou vyšší objem návštěvnosti. Jak se na změnu připravit, se dozvíte v našem článku.
Zboží.cz oznámilo v minulých týdnech přechod na novou strukturu XML feedu. Protože databázi Zboží.cz využívá Sklik pro Produktové inzeráty a bude ji využívat i pro připravovaný Dynamický retargeting, přinášíme PPC specialistům a dalším čtenářům našeho blogu upozornění, na co si dát při přechodu na nový feed pozor.
Kampaně typu Zboží.cz v Skliku se nově stávají kampaněmi typu Nákupy. Nový název lépe vystihuje současný zásah inzerce, který už delší dobu široce přesahuje cenový srovnávač Zboží.cz. Nepleťte si ale název srovnávače Zboží.cz, který pro návštěvníky zůstává stejný.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.