Hledáte další způsob, jak v Skliku upoutat pozornost potenciálních zákazníků? Možná už jste použili kombinované reklamy, video nebo bannery, ale co takový dynamický banner?
Dynamické bannery čerpají data z vašeho produktového (XML) feedu na Zboží.cz a umožňují cílit nejen na návštěvníky vašeho webu, ale zejména na úplně nové uživatele, kteří vaši značku ještě neznají.
Tato reklama je proto skvělou volbou jak pro velké, tak i pro menší inzerenty, kteří s kampaněmi zaměřenými na získávání nových zákazníků teprve začínají. Představíte tak váš nejzajímavější sortiment (případně akční produkty) potencionálním zákazníkům, a to bez nutnosti vytváření složitých grafických podkladů.
Pár tipů pro nastavení dynamického banneru:
Vytvářejte šablony zvlášť pro jednotlivé kategorie a přizpůsobte popisek.
Čleňte sestavy dle inzerovaných kategorií, ale i dle cílení.
Vylučte uživatele, kteří už váš web navštívili.
Vhodnější cílení pro DB jsou cílení na uživatele (ZoK, Zájmy).
Aby se dynamický banner zobrazoval, je třeba mít:
Přiřazenou šablonu v sestavě
Zvolené alespoň jedno cílení v sestavě
Vytvořenou alespoň jednu produktovou skupinu v sestavě
Ve feedu mít minimálně 2 produkty
Jak banner v kampaních nastavit se dozvíte v Sklik akademii.
Jak se přihlásit do Sklik výzvy
Pro přihlášení vyplňte formulář do 31. března 2025. Do formuláře uveďte období 10 dní, a to z rozmezí 1.– 31. března 2025, které bude naše porota pro váš přihlášený účet hodnotit.
Hodnotit budeme následující:
originalita a efektivita strategie
práce s jednotlivými typy cílení
práce s jednotlivými typy formátů reklam
práce se strukturou kampaní/sestav
Pokud patříte mezi Ověřené agentury přihlášené do Sklik výzvy, získáte teď jako novinku bonusové body v Sklik Ověřené agentuře roku.
O co se soutěží
Pokud budete patřit mezi šťastné výherce, čeká vás nejen marketingová sláva, ale i hodnotné odměny.
Tentokrát se můžete těšit na:
Láhev prémiového alkoholu
Luxusní sadu výběrových pralinek
Dárkovou kartu do vyhlášených restaurací
Navíc získáte titul „Specialista na dynamický banner“, který vám bude připomínat i krásná trofej.
Do 21. dubna vyhlásíme 2 vítěze, se kterými sepíšeme článek o vítězné strategii. Ten pak slavnostně zveřejníme na našem blogu.
Black Friday je synonymum začátku vánočního nákupního shonu. A právě v tomto vypjatém období, kdy se prodejci předhánějí v atraktivitě nabídek a marketingových kampaních, chceme ocenit ty nejkreativnější a nejúspěšnější strategie. Přicházíme s výzvou zaměřenou na nejlepší Black Friday strategii.
Získávání nových zákazníků je klíčové pro udržení konkurenceschopnosti, a proto jsme poslední Sklik výzvu zaměřili na akviziční strategii v obsahové síti. Kdo nejlépe využil potenciál cílené reklamy? Představujeme vítěze i jejich výherní strategie.
Léto končí, a proto je čas vybalit kufry, vysypat písek z bot a ponořit se do plánování marketingových kampaní. Pokud máte chuť se zviditelnit a zároveň získat hodnotné ceny, máme pro vás další Sklik výzvu. Tentokrát se vrhneme do světa akvizičních kampaní v obsahové síti.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.