Sklik výzva: Rozjeďte to s dynamickým bannerem 

Hledáte další způsob, jak v Skliku upoutat pozornost potenciálních zákazníků? Možná už jste použili kombinované reklamy, video nebo bannery, ale co takový dynamický banner?

Dynamické bannery čerpají data z vašeho produktového (XML) feedu na Zboží.cz a umožňují cílit nejen na návštěvníky vašeho webu, ale zejména na úplně nové uživatele, kteří vaši značku ještě neznají.

Tato reklama je proto skvělou volbou jak pro velké, tak i pro menší inzerenty, kteří s kampaněmi zaměřenými na získávání nových zákazníků teprve začínají. Představíte tak váš nejzajímavější sortiment (případně akční produkty) potencionálním zákazníkům, a to bez nutnosti vytváření složitých grafických podkladů.  

Pár tipů pro nastavení dynamického banneru:  

  • Vytvářejte šablony zvlášť pro jednotlivé kategorie a přizpůsobte popisek. 
  • Čleňte sestavy dle inzerovaných kategorií, ale i dle cílení. 
  • Vylučte uživatele, kteří už váš web navštívili.  
  • Vhodnější cílení pro DB jsou cílení na uživatele (ZoK, Zájmy).

Aby se dynamický banner zobrazoval, je třeba mít: 

  • Přiřazenou šablonu v sestavě 
  • Zvolené alespoň jedno cílení v sestavě 
  • Vytvořenou alespoň jednu produktovou skupinu v sestavě 
  • Ve feedu mít minimálně 2 produkty 

Jak banner v kampaních nastavit se dozvíte v Sklik akademii.

Jak se přihlásit do Sklik výzvy

Pro přihlášení vyplňte formulář do 31. března 2025. Do formuláře uveďte období 10 dní, a to z rozmezí 1.– 31. března 2025, které bude naše porota pro váš přihlášený účet hodnotit.

Hodnotit budeme následující: 

  • originalita a efektivita strategie  
  • práce s jednotlivými typy cílení 
  • práce s jednotlivými typy formátů reklam 
  • práce se strukturou kampaní/sestav 

Pokud patříte mezi Ověřené agentury přihlášené do Sklik výzvy, získáte teď jako novinku bonusové body v Sklik Ověřené agentuře roku

O co se soutěží

Pokud budete patřit mezi šťastné výherce, čeká vás nejen marketingová sláva, ale i hodnotné odměny.

Tentokrát se můžete těšit na: 

  • Láhev prémiového alkoholu 
  • Luxusní sadu výběrových pralinek 
  • Dárkovou kartu do vyhlášených restaurací 

Navíc získáte titul „Specialista na dynamický banner“, který vám bude připomínat i krásná trofej.

Do 21. dubna vyhlásíme 2 vítěze, se kterými sepíšeme článek o vítězné strategii. Ten pak slavnostně zveřejníme na našem blogu. 

Kompletní pravidla Sklik výzvy naleznete ZDE

Za tým Skliku Jan Zvolánek & Lukáš Herzáň

Sdílet na sítích