Hledáte další způsob, jak v Skliku upoutat pozornost potenciálních zákazníků? Možná už jste použili kombinované reklamy, video nebo bannery, ale co takový dynamický banner?
Dynamické bannery čerpají data z vašeho produktového (XML) feedu na Zboží.cz a umožňují cílit nejen na návštěvníky vašeho webu, ale zejména na úplně nové uživatele, kteří vaši značku ještě neznají.
Tato reklama je proto skvělou volbou jak pro velké, tak i pro menší inzerenty, kteří s kampaněmi zaměřenými na získávání nových zákazníků teprve začínají. Představíte tak váš nejzajímavější sortiment (případně akční produkty) potencionálním zákazníkům, a to bez nutnosti vytváření složitých grafických podkladů.
Pár tipů pro nastavení dynamického banneru:
Vytvářejte šablony zvlášť pro jednotlivé kategorie a přizpůsobte popisek.
Čleňte sestavy dle inzerovaných kategorií, ale i dle cílení.
Vylučte uživatele, kteří už váš web navštívili.
Vhodnější cílení pro DB jsou cílení na uživatele (ZoK, Zájmy).
Aby se dynamický banner zobrazoval, je třeba mít:
Přiřazenou šablonu v sestavě
Zvolené alespoň jedno cílení v sestavě
Vytvořenou alespoň jednu produktovou skupinu v sestavě
Ve feedu mít minimálně 2 produkty
Jak banner v kampaních nastavit se dozvíte v Sklik akademii.
Jak se přihlásit do Sklik výzvy
Pro přihlášení vyplňte formulář do 31. března 2025. Do formuláře uveďte období 10 dní, a to z rozmezí 1.– 31. března 2025, které bude naše porota pro váš přihlášený účet hodnotit.
Hodnotit budeme následující:
originalita a efektivita strategie
práce s jednotlivými typy cílení
práce s jednotlivými typy formátů reklam
práce se strukturou kampaní/sestav
Pokud patříte mezi Ověřené agentury přihlášené do Sklik výzvy, získáte teď jako novinku bonusové body v Sklik Ověřené agentuře roku.
O co se soutěží
Pokud budete patřit mezi šťastné výherce, čeká vás nejen marketingová sláva, ale i hodnotné odměny.
Tentokrát se můžete těšit na:
Láhev prémiového alkoholu
Luxusní sadu výběrových pralinek
Dárkovou kartu do vyhlášených restaurací
Navíc získáte titul „Specialista na dynamický banner“, který vám bude připomínat i krásná trofej.
Do 21. dubna vyhlásíme 2 vítěze, se kterými sepíšeme článek o vítězné strategii. Ten pak slavnostně zveřejníme na našem blogu.
Srpnová Sklik výzva se zaměřila na Dynamický retargeting návštěvníků Seznamu. Tento formát umožňuje oslovit uživatele, kteří zatím nenavštívili web inzerenta, ale pohybují se na službách Seznamu a zajímají se o podobný obsah. Kdo si odnáší ocenění tentokrát?
Hledáte nový způsob, jak oslovit více zákazníků? Pokud už klasický dynamický retargeting na produkty a kategorie využíváte naplno, vyzkoušejte DRTG návštěvníků Seznamu. Zacílí totiž i na uživatele, kteří zatím nenavštívili váš web.
Akviziční kampaně v obsahové síti pomáhají značkám růst a získat nové zákazníky. Právě schopnost zaujmout nové publikum, chytře zacílit a efektivně pracovat s formáty jsme sledovali v rámci další Sklik výzvy. A kdo si vedl nejlépe?
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.