Personalizace a automatizace jsou dnes klíčovými faktory úspěchu v online marketingu. Slevomat proto využívá napojení dynamických publik do Skliku pomocí Boost.space. Díky tomu efektivněji, a navíc zcela automatizovaně osloví relevantní zákazníky. Pro PPC specialisty to znamená výrazné usnadnění práce – nahrávání publik zvládnou bez zásahu vývojářů a složitých API integrací.
Co je Boost.space a jak pomáhá s cílením?
Boost.space je platforma pro centralizaci a synchronizaci dat, která umožňuje propojení více než 2 000 nástrojů a jejich správu z jednoho místa. Automatizuje datové toky mezi různými systémy včetně Skliku. V případě Slevomatu dochází k propojení interní databáze s Sklikem právě prostřednictvím Boost.space, což umožňuje dynamickou aktualizaci publik a efektivnější cílení reklam na základě aktuálních informací.
Řešení usnadňuje práci s publiky
Využití dynamických publik usnadňuje práci s interními daty a zákazníky, kteří už v minulosti nakoupili. Existují různé scénáře – například frekvence nákupů, kategorie, ve kterých zákazníci nakupovali, nebo práce s uživateli, kteří aktivně využívají věrnostní systém Slevomatu. To umožňuje lépe personalizovat kampaně a oslovovat správné zákazníky ve správný čas. A příjemný bonus navíc?
Víte, že ve srovnání s Googlem je míra spárování našich publik v Skliku díky silnému zastoupení uživatelů Seznamu v populaci o 22 % vyšší?
Dříve nahrávání 1st party dat do Skliku vyžadovalo zásah vývojářů a práci s API, což bylo náročné z hlediska času i kapacit. Díky Boost.space se celý proces přesouvá přímo do rukou PPC specialistů, kteří si mohou implementaci publik spravovat sami s maximální flexibilitou a bez technických překážek. I když s Boost.space teprve začínáme, vidíme v něm velký potenciál do budoucna. Automatizace, kterou nabízí, nám pomůže plnit celofiremní cíle, a proto plánujeme jeho využití rozšiřovat.
Výhody cílení s Boost.space
Aktuální data každý den Publika se neustále aktualizují, což znamená práci s nejčerstvějšími informacemi.
Jednoduchá správa Správu dynamických publik zvládnou specialisté bez složitého programování.
Vyšší efektivita kampaní Personalizované cílení umožňuje oslovit správné zákazníky ve správný čas.
Plná automatizace Publika se aktualizují automaticky, bez nutnosti ručních zásahů.
Nezávislost na vývojářském týmu Publika můžete spravovat interně, tedy bez čekání na zásah vývojářů.
Lepší výkon kampaní Konverzní poměr u kampaní s těmito publiky je téměř o 2 procentní body vyšší.
Propojení šetří práci, čas i peníze
Díky propojení Boost.space s dynamickými publiky v Skliku může Slevomat efektivněji oslovovat zákazníky na základě jejich chování, zatímco automatizace přinesla snadnou a flexibilní správu bez složitých IT řešení. Výsledkem je nejen úspora času, ale také vyšší konverzní poměr a lepší návratnost investic do reklamy.
Spolupráce týmu Skliku, vývojářů z Boost.space a specialistů ze Slevomatu byla pro efektivní implementaci systému klíčovým faktorem. Pokud i vy hledáte způsob, jak efektivněji spravovat a aktualizovat publika v Skliku, Boost.space je ideálním řešením. Nejenže vám ušetří spoustu času, ale také vám dá větší kontrolu nad kampaněmi bez nutnosti technických zásahů.
Spoléháte v sklikových kampaních na retargeting? Ve videu vám představíme cílení, které ve srovnání s retargetingem přináší ještě přesnější zásah, a přitom není závislé na cookies třetích stran. Jde o cílení na vlastní seznamy zákazníků. Tak pojďme na to.
Největší nákupní událost roku byla pro řadu firem klíčovým momentem sezóny. A my máme radost, že jsme mohli sledovat, s jakou kreativitou si soutěžící s Black Friday strategií poradili. Kdo v poslední Sklik výzvě nejvíc zabodoval?
Přinese lepší výsledek retargeting, nebo cílení na vlastní seznamy zákazníků? To je otázka, na kterou odpovídá případová studie agentury VONDRÁK&HEISIG. Zjistíte v ní, jakou cestou specialisté oslovili potenciální zákazníky svého klienta – oficiálního českého distributora motocyklů Triumph.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.