Od Prahy až po Ostravu. Seznam představil novinky pro Ověřené agentury 

23. dubna 2025

I když nám moderní technologie umožňují, abychom s našimi klienty byli prakticky neustále v kontaktu, v Seznamu věříme, že osobní setkání nic nenahradí. Proto jsme v březnu a dubnu zorganizovali sérii přednášek pro bezmála 300 zástupců našich Ověřených agentur. Kromě Prahy jsme se s nimi potkali také v Brně, Ostravě, Českých Budějovicích a Hradci Králové. Pojďte si s námi zrekapitulovat, jak se setkání vydařila.

Za Ověřenými agenturami se vydal tým kolegů z několika divizí napříč Seznamem. Přibližně tříhodinový program zahrnoval úvod, který připomněl výhody programu Ověření, a čtyři přednášky o novinkách ze Seznamu a trendech v online marketingu: 

  • Inovace v cílení reklamy: Jak moderní technologie zvyšují přesnost kampaní
    (Jiří Udatný / Petr Vojtěchovský / Roman Doležal) 

Přednáška ukázala, jak Seznam využívá nejmodernější technologie a detailní analýzu uživatelských dat k vylepšení sociodemografického i zájmového cílení. Výsledkem jsou kampaně, které osloví správné publikum ve správný čas, a tím zajišťují vyšší návratnost investic. 

  • Nové možnosti sběru dat: Zvyšte efektivitu kampaní zapojením 1st party dat
    (Jakub Drahokoupil / Jakub Novotný / Jakub Loula) 

Uživatelská data jsou klíčem úspěchu v digitálním prostředí. Hosté se dozvěděli, jak efektivně zapojit data ze svého webu nebo zákaznické databáze, aby lépe zasáhli relevantní publikum, a tím zlepšili výkon svých kampaní. 

  • Seznam Nákupy v roce 2025
    (Petr Pavelek) 

Seznam Nákupy inzerentům umožňují oslovit přes 50 % české internetové populace. Přednáška představila nejnovější možnosti inzerce Seznam Nákupů a zaměřila se také na důvody, proč je důležitý kvalitní XML feed a jak ho využít na maximum. 

  • Jak podpořit brand na Seznamu a s čím vám pomůže Seznam Garant
    (Erik Šponer / Lukáš Kříž) 

Závěrečná přednáška nabídla tipy, jak budovat značku na Seznamu. Na konkrétních příkladech ukázala, jak měřit dopad brandových kampaní a jak v tom může pomoci Seznam Garant – nástroj, který spojuje prostředí Skliku s možností nákupu garantované reklamy. 

Setkání, která mají smysl 

Formát osobního setkání nám umožnil srozumitelněji vysvětlit složitější témata a v reálném čase odpovídat na otázky nebo upřesnit případné nejasnosti. Po bloku přednášek následoval prostor pro společnou diskuzi a networking. Hosté navíc uvítali, že mohli v neformálním prostředí potkat tváře, se kterými běžně komunikují spíš na dálku.  

„Program Ověření přináší spoustu benefitů pro agentury, freelancery i jejich klienty. Kromě důležitých novinek jsme připomněli informace k anketě Sklik Ověřená agentura roku, což je ocenění celoroční spolupráce pro Ověřené partnery, i ke školení Skliku, na které se můžete přihlásit i vy. Pravidelné setkávání je pro naši spolupráci klíčové, proto jsme rádi, že si agentury a freelanceři našeho kontaktu tak cení,“ komentuje setkání Eva Horáková, Partnership manager agenturního servisu.

Všem hostům, kteří s námi napříč Českou republikou strávili příjemné odpoledne, děkujeme, že si udělali čas a dorazili. A poděkování patří i kolegům, kteří představili projekty, na nichž aktuálně pracují. Opět se ukázalo, že kontakt tváří v tvář má smysl, a proto se těšíme na další setkání. 

Za tým organizátorů Eva Horáková a Petr Pavelek

Sdílet na sítích