Zapojte se do Sklik výzvy zaměřené na akvizici

Léto se blíží, ale než vyrazíte na dovolenou, využijte příležitosti zazářit v další Sklik výzvě. Tentokrát se zaměříme na akviziční kampaně v obsahové síti. Přihlaste se, předveďte svůj talent a vyhrajte třeba dárkovou kartu do vyhlášených restaurací.

Je jen na vás, jakou strategii zvolíte – a pokud zapojíte zajímavé formáty a cílení, vaše šance na výhru se výrazně zvýší. Nevíte, jaké cílení nebo formát vybrat? Máme pro vás 3 užitečné tipy. 

TIP č. 1: Zájmy

Využijte cílení na uživatele podle jejich dlouhodobých zájmů. Tento typ cílení prošel nedávnou evolucí a díky pokročilým jazykovým modelům je teď ještě přesnější než kdy dříve. 

TIP č. 2: DRTG návštevníků Seznamu 

Toto cílení vám pomůže rozšířit zásah na relevantní publika. Je ideální pro akviziční kampaně s větším zaměřením na výkon. 

TIP č. 3: Lookalike – podobná publika 

Využívejte lookalike cílení s bannery, kombinovanou reklamou nebo brandingem. Vizuál reklamy přizpůsobte novým uživatelům, aby je zaujal hned na první pohled. 

Jak se přihlásit do Sklik výzvy

Pro přihlášení vyplňte formulář do 30. června 2025. Hodnotit budeme kampaně, které běžely v období od 1. do 30. června 2025 – není přitom nutné, aby běžely celý měsíc. Jen pozor: přihlášené kampaně nesmí být spuštěné před 1. dubnem 2025. 

Hodnotit budeme:

  • originalitu a efektivitu strategie 
  • práci s jednotlivými typy cílení  
  • práci s jednotlivými typy formátů reklam 
  • práci se strukturou kampaní/sestav  

Pokud patříte mezi Ověřené agentury, přihlášením do Sklik výzvy získáte i bonusové body v Sklik Ověřené agentuře roku. 

O co hrajeme

Pokud se zařadíte mezi výherce, čeká vás nejen marketingová sláva, ale i skvělé odměny: 

  • Láhev prémiového alkoholu  
  • Luxusní sada výběrových pralinek  
  • Dárková karta do vyhlášených restaurací  

Navíc získáte titul „Nejlepší akviziční strategie“, který vám bude připomínat i krásná trofej. 
Do 16. července vyhlásíme 2 vítěze, se kterými sepíšeme článek o vítězné strategii. Ten pak slavnostně zveřejníme na našem blogu.  

Podívejte se na kompletní pravidla Sklik výzvy.

Za tým Sklik výzvy Lukáš Herzáň & Jan Zvolánek

Sdílet na sítích