Sklik výzva: Rozjeďte to s dynamickým bannerem
Hledáte další způsob, jak v Skliku upoutat pozornost potenciálních zákazníků? Možná už jste použili kombinované reklamy, video nebo bannery, ale co takový dynamický banner?
Léto se blíží, ale než vyrazíte na dovolenou, využijte příležitosti zazářit v další Sklik výzvě. Tentokrát se zaměříme na akviziční kampaně v obsahové síti. Přihlaste se, předveďte svůj talent a vyhrajte třeba dárkovou kartu do vyhlášených restaurací.
Je jen na vás, jakou strategii zvolíte – a pokud zapojíte zajímavé formáty a cílení, vaše šance na výhru se výrazně zvýší. Nevíte, jaké cílení nebo formát vybrat? Máme pro vás 3 užitečné tipy.
TIP č. 1: Zájmy
Využijte cílení na uživatele podle jejich dlouhodobých zájmů. Tento typ cílení prošel nedávnou evolucí a díky pokročilým jazykovým modelům je teď ještě přesnější než kdy dříve.
TIP č. 2: DRTG návštevníků Seznamu
Toto cílení vám pomůže rozšířit zásah na relevantní publika. Je ideální pro akviziční kampaně s větším zaměřením na výkon.
TIP č. 3: Lookalike – podobná publika
Využívejte lookalike cílení s bannery, kombinovanou reklamou nebo brandingem. Vizuál reklamy přizpůsobte novým uživatelům, aby je zaujal hned na první pohled.
Pro přihlášení vyplňte formulář do 30. června 2025. Hodnotit budeme kampaně, které běžely v období od 1. do 30. června 2025 – není přitom nutné, aby běžely celý měsíc. Jen pozor: přihlášené kampaně nesmí být spuštěné před 1. dubnem 2025.
Hodnotit budeme:
Pokud patříte mezi Ověřené agentury, přihlášením do Sklik výzvy získáte i bonusové body v Sklik Ověřené agentuře roku.
Pokud se zařadíte mezi výherce, čeká vás nejen marketingová sláva, ale i skvělé odměny:
Navíc získáte titul „Nejlepší akviziční strategie“, který vám bude připomínat i krásná trofej.
Do 16. července vyhlásíme 2 vítěze, se kterými sepíšeme článek o vítězné strategii. Ten pak slavnostně zveřejníme na našem blogu.
Podívejte se na kompletní pravidla Sklik výzvy.
Za tým Sklik výzvy Lukáš Herzáň & Jan Zvolánek