Nová Sklik výzva: Dynamický retargeting návštěvníků Seznamu

Hledáte nový způsob, jak oslovit více zákazníků? Pokud už klasický dynamický retargeting na produkty a kategorie využíváte naplno, vyzkoušejte DRTG návštěvníků Seznamu. Zacílí totiž i na uživatele, kteří zatím nenavštívili váš web.

Dynamický retargeting návštěvníků Seznamu využívá data z vyhledávání na Seznam.cz a z prohlížení produktů na Zboží.cz. Díky tomu můžete oslovit zákazníky, kteří už hledali nebo viděli podobné produkty. Podmínkou je spárovaná nabídka na Zboží.cz. 

Tento formát rozšiřuje zásah na relevantní publika a je ideální pro akviziční kampaně se zaměřením na výkon.

Pár tipů pro nastavení DRTG návštěvníků Seznamu: 

  • Rozdělte si kampaň do sestav a produktových skupin (např. podle kategorií produktů). 
  • Pro každou kategorii vytvořte samostatnou šablonu a přizpůsobte její popisek. 
  • Vylučte uživatele, kteří váš web už navštívili.
  • Při vyhodnocování mějte na paměti, že DRTG návštěvníků Seznamu je spíše akviziční formát a je vhodné ho vyhodnocovat i se zohledněním asistovaných konverzí (např. v Google Analytics). 
  • Jak toto cílení nastavit se dozvíte v Sklik Nápovědě. 
     

Přihlaste se do Sklik výzvy 

Pro zapojení do výzvy vyplňte přihlašovací formulář do 30. září 2025. Hodnotit budeme kampaně, které poběží v období od 1. do 30. září 2025 – není přitom nutné, aby byly spuštěné celý měsíc.  
Jen pozor: přihlášené kampaně nesmí být aktivní před 1. červencem 2025.  

Klíče k úspěchu ve výzvě: 

  • Originální a efektivní strategie a nastavení 
  • Zacházení s rozpočty a cenou za proklik 
  • Struktura kampaní a sestav 
  • Nápaditost a provedení kreativ 

Pokud patříte mezi ověřené agentury, přihlášením do Sklik výzvy, nově zároveň získáte bonusové body v Sklik Ověřené agentuře roku.

Co můžete vyhrát

Pokud budete patřit mezi šťastné výherce, čeká vás nejen láhev prémiového alkoholu, sada výběrových pralinek a dárková karta do sítě vyhlášených restaurací, ale také marketingová sláva. Vítězné kampaně představíme na blogu i sociálních sítích Seznamu. Výherci navíc získají titul Specialista na DRTG návštěvníků Seznamu a ten dostanou i v podobě trofeje.

Do 20. 10. 2025 vyhlásíme 2 vítěze a společně s nimi připravíme článek o jejich vítězné strategii, který zveřejníme na našem blogu. 

Kompletní pravidla Sklik výzvy naleznete ZDE.

Za tým Skliku Jan Zvolánek & Lukáš Herzáň

Sdílet na sítích