Hledáte nový způsob, jak oslovit více zákazníků? Pokud už klasický dynamický retargeting na produkty a kategorie využíváte naplno, vyzkoušejte DRTG návštěvníků Seznamu. Zacílí totiž i na uživatele, kteří zatím nenavštívili váš web.
Dynamický retargeting návštěvníků Seznamu využívá data z vyhledávání na Seznam.cz a z prohlížení produktů na Zboží.cz. Díky tomu můžete oslovit zákazníky, kteří už hledali nebo viděli podobné produkty. Podmínkou je spárovaná nabídka na Zboží.cz.
Tento formát rozšiřuje zásah na relevantní publika a je ideální pro akviziční kampaně se zaměřením na výkon.
Pár tipů pro nastavení DRTG návštěvníků Seznamu:
- Rozdělte si kampaň do sestav a produktových skupin (např. podle kategorií produktů).
- Pro každou kategorii vytvořte samostatnou šablonu a přizpůsobte její popisek.
- Vylučte uživatele, kteří váš web už navštívili.
- Při vyhodnocování mějte na paměti, že DRTG návštěvníků Seznamu je spíše akviziční formát a je vhodné ho vyhodnocovat i se zohledněním asistovaných konverzí (např. v Google Analytics).
- Jak toto cílení nastavit se dozvíte v Sklik Nápovědě.
Přihlaste se do Sklik výzvy
Pro zapojení do výzvy vyplňte přihlašovací formulář do 30. září 2025. Hodnotit budeme kampaně, které poběží v období od 1. do 30. září 2025 – není přitom nutné, aby byly spuštěné celý měsíc.
Jen pozor: přihlášené kampaně nesmí být aktivní před 1. červencem 2025.
Klíče k úspěchu ve výzvě:
- Originální a efektivní strategie a nastavení
- Zacházení s rozpočty a cenou za proklik
- Struktura kampaní a sestav
- Nápaditost a provedení kreativ
Co můžete vyhrát
Pokud budete patřit mezi šťastné výherce, čeká vás nejen láhev prémiového alkoholu, sada výběrových pralinek a dárková karta do sítě vyhlášených restaurací, ale také marketingová sláva. Vítězné kampaně představíme na blogu i sociálních sítích Seznamu. Výherci navíc získají titul Specialista na DRTG návštěvníků Seznamu a ten dostanou i v podobě trofeje.
Do 20. 10. 2025 vyhlásíme 2 vítěze a společně s nimi připravíme článek o jejich vítězné strategii, který zveřejníme na našem blogu.
Kompletní pravidla Sklik výzvy naleznete ZDE.
Za tým Skliku Jan Zvolánek & Lukáš Herzáň