Proměňte své zákaznické seznamy v lepší obchodní výsledky. Targito vám pomůže 

Používáte CRM platformu Targito a bojujete s cílením na vlastní seznamy zákazníků? Máme pro vás řešení. Naši konzultanti připravili jednoduchý videonávod pro snadnou integraci mezi Targitem a Sklikem, takže celý proces zvládnete doslova na pár kliknutí.

Targito je známá a na trhu oblíbená datová platforma pro práci s vašimi kontakty. Obratně zvládá procesy segmentace e-mailových kontaktů, personalizovaných sdělení, tvorby šablon a sofistikované marketingové komunikace. Díky Targito znáte přesně potřeby svých klientů a vymyslíte ideální scénář, jak je oslovit. Získáte tak unikátní výhodu oproti své konkurenci a vždy oslovíte to správné publikum.

Co je cílení na vlastní seznamy zákazníků?

Jedná se o specifický druh cílené reklamy v Skliku, který využívá vaše vlastní kontakty v podobě e-mailových adres. Můžete tak vytvářet jedinečné scénáře komunikace a prostřednictvím reklamního systému oslovit například klienty, kteří neotevírají e-maily, jejich členství ve vašem podniku již vypršelo nebo delší dobu nenakoupili v e-shopu.

Díky propojení Targito a Skliku oslovíte ty správné lidi na správném místě

V našem detailním videonávodu najdete postup, jak propojit Targito platformu se Seznam Data Clean Room, čímž aktivujete 1st party data v Skliku. E-mailové kontakty se denně synchronizují, takže můžete pružně upravovat své reklamní strategie a marketingová sdělení bez nutnosti zdlouhavého importu .csv souborů. A to jednoduše, přehledně a na jednom místě. Soubory pak Sklik doručí přesně na ta správná místa a správným klientům. 

S platformou Targito pracuje i e-shop s elektronikou Smarty.cz, který ji využívá především k rozesílce newsletterů a transakčních zpráv. Momentálně v něm má „sesbíráno“ přes 2 miliony kontaktů, kterými v poslední době doplňuje klasický retargeting v Skliku.

„Při spuštění prodeje Nintendo Switch 2 nám vlastní seznamy pomohly zpřesnit cílení o téměř 10 tisíc uživatelů. Z kampaně jsme vyloučili šest skupin zákazníků – ty, kteří si v posledních 12 měsících pořídili PS5, Xbox, Nintendo Switch, handheld, herní notebook nebo TIGO počítač. Tito uživatelé by totiž produkt pravděpodobně nekoupili. Skrze běžný retargeting bychom dokázali vyloučit pouze plošnou „objednávku“, ale přesněji definované vlastní seznamy nám nejen lépe zacílí, ale také nám ušetří peníze za samotnou reklamu,“ vysvětluje Vendula Kolářová, PA Marketing specialist ze Smarty.cz.

Díky propojení Targito s reklamním systémem Sklik mohou naši klienti využít naplno sílu dat a cílené komunikace. Targito jako CDP nástroj shromažďuje zákaznická data na jednom místě, umožňuje jejich detailní segmentaci a snadno nastavitelné automatizované kampaně napříč různými komunikačními kanály. Integrace s Sklikem pak otevírá cestu k efektivnímu retargetingu. Výsledkem je vyšší relevance kampaní, lepší výkon a spokojenější zákazníci.

Využijte sílu svých dat naplno 

Propojením Targito a Skliku získáte jednoduchý způsob, jak efektivně pracovat s vlastními seznamy zákazníků. Cílení bude přesnější, správa rychlejší a výsledky přesvědčivější. Tak oba systémy propojte podle našeho návodu a posuňte kampaně na vyšší úroveň.  

Za Sklik Martin Jandora a Daniel Tikal

Sdílet na sítích