
Chceme, aby naši klienti mohli cílit přesně, efektivně a zároveň s jistotou, že jejich data zůstanou v bezpečí. SDCR je nástroj, který tuto rovnováhu umožňuje.
V dnešní době je práce s 1st party daty klíčem k úspěšnému marketingu. Ale s rostoucím důrazem na ochranu soukromí přichází i obavy: Kam se data ukládají? Kdo k nim má přístup? A jak je bezpečně využít pro cílení? Proto jsme v Seznamu vytvořili Seznam Data Clean Room (SDCR) – prostředí, kde můžete s vlastními daty pracovat naplno a bez kompromisů v ochraně soukromí.
U firem, které kladou velký důraz na ochranu osobních údajů a soulad s GDPR, často vyvstává otázka, zda je bezpečné zákaznická data určená k inzertním účelům nahrávat do reklamních systémů a aktivně s nimi pracovat při cílení reklamy.
Seznam Data Clean Room (SDCR) je moderní prostředí založené na přísných standardech bezpečné práce s vlastními 1st party daty, které umožňuje jejich analýzu nebo aktivaci v rámci reklamního ekosystému Seznamu.
Díky SDCR je naše odpověď jasná – ano, bezpečnost dat vašich zákazníků máme pod naprostou kontrolou. A kromě toho, že svá 1st party data můžete využít v cílených kampaních, pro vás navíc zdarma zanalyzujeme, kdo jsou vaši zákazníci a jaké jsou jejich preference.
Chceme, aby naši klienti mohli cílit přesně, efektivně a zároveň s jistotou, že jejich data zůstanou v bezpečí. SDCR je nástroj, který tuto rovnováhu umožňuje.
S přesně zacílenou komunikací, kterou vám umožní zapojení 1st party dat, šetříte náklady na reklamu a zároveň zvyšujete návratnost investic. Díky přesnějšímu zásahu správné cílové skupiny budou vaše kampaně efektivnější, relevantnější a rychleji vám přinesou výsledky.
Seznam Data Clean Room vám dává jistotu, že vaše data zůstanou v bezpečí, a zároveň otevírá cestu k efektivnějším kampaním. Pokud s vlastními seznamy zákazníků zatím nepracujete, právě teď je ideální chvíle začít.