Ovládněte Black Friday a vyhrajte v Sklik výzvě 

19. listopadu 2025

Black Friday je každoročně obrovská marketingová příležitost. Značky soupeří o pozornost zákazníků a hledají způsob, jak v této nákupní horečce vyniknout. A právě teď máte šanci ukázat, že to umíte nejlépe.

Zapojte se do Sklik výzvy a předveďte, jak vaše strategie dokáže využít Black Friday k dosažení mimořádných výsledků. Originalita, chytrá práce s cílením, formáty a nastavením i odvážné nápady jsou cestou, jak zaujmout porotu a vybojovat si vítězství.

Kdy výzva probíhá a co se hodnotí

V rámci Black Friday Sklik výzvy se odborná porota zaměří zejména na: 

  • Originalitu, kreativitu a efektivitu strategie 
  • Práci s typy cílení, formáty a jejich kombinování 
  • Práci se strukturou kampaní a sestav 
  • Efektivní nastavení denního limitu, kampaní a maxCPC 

Jak se přihlásit

Do výzvy s můžete přihlásit vyplněním formuláře do 30. listopadu 2025. Hodnotit budeme kampaně, které běžely v období od 1. do 30. listopadu 2025 – není nutné, aby běžely celý měsíc. Smysl má přihlásit i tu, která trvala třeba jen jeden den. 

Jen pozor: přihlášené kampaně nesmí být aktivní před 1. lednem 2025.

Pokud patříte mezi Ověřené agentury, přihlášením do Sklik výzvy zároveň získáte bonusové body v Sklik Ověřené agentuře roku. 

O co se soutěží

Výherce čeká nejen marketingová sláva, ale i hodnotná odměna. Vítězné kampaně odprezentujeme na blogu i sociálních sítích Seznamu. Autoři si odnesou titul profíků na nejlepší Black Friday strategii v Skliku a také fyzickou trofej. 

Do 22. 12. 2025 vyhlásíme 2 vítěze se kterými připravíme článek o vítězné strategii. Ten následně zveřejníme na našem blogu. 

Kompletní pravidla Sklik výzvy naleznete ZDE.

Za tým Skliku Jan Zvolánek & Lukáš Herzáň

Sdílet na sítích