Black Friday je každoročně obrovská marketingová příležitost. Značky soupeří o pozornost zákazníků a hledají způsob, jak v této nákupní horečce vyniknout. A právě teď máte šanci ukázat, že to umíte nejlépe.
Zapojte se do Sklik výzvy a předveďte, jak vaše strategie dokáže využít Black Friday k dosažení mimořádných výsledků. Originalita, chytrá práce s cílením, formáty a nastavením i odvážné nápady jsou cestou, jak zaujmout porotu a vybojovat si vítězství.
Kdy výzva probíhá a co se hodnotí
V rámci Black Friday Sklik výzvy se odborná porota zaměří zejména na:
- Originalitu, kreativitu a efektivitu strategie
- Práci s typy cílení, formáty a jejich kombinování
- Práci se strukturou kampaní a sestav
- Efektivní nastavení denního limitu, kampaní a maxCPC
Jak se přihlásit
Do výzvy s můžete přihlásit vyplněním formuláře do 30. listopadu 2025. Hodnotit budeme kampaně, které běžely v období od 1. do 30. listopadu 2025 – není nutné, aby běžely celý měsíc. Smysl má přihlásit i tu, která trvala třeba jen jeden den.
Jen pozor: přihlášené kampaně nesmí být aktivní před 1. lednem 2025.
O co se soutěží
Výherce čeká nejen marketingová sláva, ale i hodnotná odměna. Vítězné kampaně odprezentujeme na blogu i sociálních sítích Seznamu. Autoři si odnesou titul profíků na nejlepší Black Friday strategii v Skliku a také fyzickou trofej.
Do 22. 12. 2025 vyhlásíme 2 vítěze se kterými připravíme článek o vítězné strategii. Ten následně zveřejníme na našem blogu.
Kompletní pravidla Sklik výzvy naleznete ZDE.
Za tým Skliku Jan Zvolánek & Lukáš Herzáň