Kdo chce dnes uspět v online marketingu, sáhne po vlastních 1st party datech. Díky propojení české e-mailové platformy Mailkit a integrátoru Boost.space je jejich využití v Skliku nebo RTB snadné, bezpečné a plně pod kontrolou. Zapomeňte na složitou technickou přípravu – aktivace kampaní je doslova otázkou několika kliknutí.
O Mailkitu Mailkit je česká prémiová e-mailingová platforma s vlastní infrastrukturou, která dává firmám plnou kontrolu nad doručitelností, daty i bezpečností. Umožňuje vytvářet a automatizovat kampaně, segmentovat publikum, sledovat výsledky a díky nonstop monitoringu zaručuje spolehlivý výkon bez kompromisů.
Kdo má data, má výhodu
V době, kdy cookies třetích stran postupně mizí, stávají se 1st party data zlatým standardem. Umožňují firmám komunikovat se zákazníky efektivněji, přesněji a dlouhodoběji. Díky přímému propojení Mailkitu a Boost.space mohou marketéři snadno aktivovat svá data i mimo tradiční e-mailingové kampaně – například v reklamních systémech Seznam Sklik nebo RTB – a tím rozšířit dopad svých marketingových aktivit.
V Mailkitu věříme, že vlastní data jsou klíčem k pochopení zákazníků. Díky propojení s Boost.space mohou naši klienti proměnit svůj e-mailingový potenciál v konkrétní výkon a přesné cílení v kampaních. Z technického pohledu je výhodou, že Mailkit poskytuje robustní API a kvalitní správu dat, takže integrace přes Boost.space probíhá spolehlivě a bez potřeby vlastního vývoje.
Mailkit stojí za doručováním e-mailů pro přední české i mezinárodní značky a je dlouhodobým lídrem v oblasti doručitelnosti a datové bezpečnosti. Platforma funguje na principech transparentnosti, prevence a technické preciznosti — tedy bez sdílené infrastruktury a bez kompromisů.
Na to, jak funguje propojení Mailkitu se Seznam Data Clean Room pro snadnou aktivaci 1st party dat v Skliku či RTB, se podívejte v našem videu:
3 důvody, proč vsadit na vlastní 1st party data
Znáte své zákazníky a oslovujete je cíleněji 1st party data pocházejí přímo od vašich zákazníků – víte, co je zajímá a jak se chovají. Umožňují upravit komunikaci na míru a díky look-alike modelům oslovit i uživatele s podobnými nákupními zvyky.
Zvyšujete efektivitu kampaní Kvalitní vlastní data znamenají přesnější cílení a vyšší návratnost investic. Navíc umožňují aktivovat uživatele, kteří nereagují na běžné kanály nebo se na web vracejí jen zřídka.
Získáváte nezávislost na cookies třetích stran V prostředí, kde třetí strany ztrácejí na významu, představují vlastní data stabilní základ pro dlouhodobé cílení, reporting a strategické plánování.
Integrace s Mailkitem ukazuje, jak jednoduše mohou firmy využít 1st party data i mimo své e-mailingové nástroje. Spojujeme svět tradiční marketingové komunikace s výkonovým cílením – a pomáháme inzerentům dělat chytřejší rozhodnutí postavené na datech.
Na nic nečekejte a dostaňte z vlastních dat maximum
Máte vlastní databázi zákazníků, ale používáte ji jen pro rozesílky? Propojení Mailkitu s Boost.space vám umožní z ní vytěžit maximum – rychle, bezpečně a bez nutnosti vývoje. Díky prostředí Seznam Data Clean Room budou vaše data v naprostém bezpečí. Tak neváhejte a zužitkujte potenciál vlastních 1st party dat naplno.
Pro marketéry je to především o efektivitě. Aktivace dat přímo ze zdroje, bez ztrát a bez složitých procesů, je dnes zásadní konkurenční výhodou.
Za tým Seznam Identity Jakub Novotný, za Mailkit Zdeněk Rosenhöfer
V dnešní době je práce s 1st party daty klíčem k úspěšnému marketingu. Ale s rostoucím důrazem na ochranu soukromí přichází i obavy: Kam se data ukládají? Kdo k nim má přístup? A jak je bezpečně využít pro cílení? Proto jsme v Seznamu vytvořili Seznam Data Clean Room (SDCR) – prostředí, kde můžete s vlastními daty pracovat naplno a bez kompromisů v ochraně soukromí.
Konec cookies třetích stran v Google Chrome sice zatím nehrozí, ale z dat víme, že 34 % přístupů přichází z cookieless prohlížečů a jejich role postupně slábne. Aby kampaně měly maximální zásah a retargeting oslovil všechny uživatele, podporuje PPC Wolf import zákaznických seznamů ze Shoptetu a Eshop-rychle.
Kdo chce dnes uspět v online marketingu, ten v kampaních sází na vlastní 1st party data. Pokud je chcete v Skliku naplno využít i vy, díky přímému propojení Raynet CRM a integrátoru Boost.space to zvládnete raz dva. Tak zapomeňte na složitou technickou přípravu a aktivujte své kampaně doslova na pár kliknutí.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.