Zboží API končí – sjednocujeme data do Sklik API 

V rámci sjednocení práce s daty napříč reklamními produkty Seznamu ukončíme provoz Zboží API k 16. březnu 2026.

Veškeré funkce a data, které poskytuje Zboží API, jsou dostupné v novém Sklik API Fénix.

Proč se přechází na Sklik API 

Sjednocujeme přístup k datům různých inzertních formátů Seznamu. V budoucnu
tak bude možné prostřednictvím jediného API získávat na jednom místě informace o kampaních Seznam Nákupy, dynamickém retargetingu a všech dalších typech inzerce v Skliku, včetně Seznam Garantu. 

Jaká data nyní Sklik API poskytne 

Zpočátku bude Sklik API Fénix poskytovat stejný rozsah dat, jaký nyní nabízí Zboží API. Nově ale některá data zpřístupní i obchodům bez aktivního Měření konverzí Seznam Nákupy: 

  • stav kreditu Sklik účtu
  • parametry kampaní (rozpočet, multiplikátory)
  • stav feedu
  • agregované statistiky kampaní 
  • odvolání GDPR souhlasu zákazníka 

Správu API klíčů pro přístup k datům na API Sklik naleznete v rozhraní Skliku, na stránce Nastavení. Správa klíčů pro nové Sklik API umožnuje vytvořit více klíčů s různými úrovněmi oprávnění nebo s omezenou časovou platností. Původní klíče pro Zboží API přestanou s jeho ukončením platit. 

Kde najdete informace 

Doporučujeme přejít na nové API co nejdříve. Podpora Zboží API bude ukončena 16. března 2026. K tomuto datu vám přestane fungovat čtení i zapisování dat. 

Tým Seznam Nákupy 

Sdílet na sítích