V nové epizodě podcastu Nejen o reklamě usedl s Martinem Jandorou za mikrofon David Koláček, který v Seznamu pracuje jako manažer náboru. Martina tentokrát zajímalo, jak vypadá nábor v internetové jedničce, s jakými kanály David pracuje a jakou máme v Seznamu fluktuaci.
HR marketing je dnes v mé práci alfou a omegou
David v Seznamu pracuje neuvěřitelných 11 let, proto ho už máloco překvapí. Před lety by ho však ani nenapadlo, že bude dnes přirozenou součástí náboru také HR marketing. Vysvětluje, že v dnešní době je důležité, aby se venku vědělo, co u nás všechno děláme: „Nábor je komplexně dlouhodobá práce a nesmíš vynechat žádný z kanálů na propagaci firmy směrem ven. Bez HR marketingu by naše práce byla složitější. Musím ale přiznat, že známé jméno firmy při náboru také pomáhá.“
Náborový proces od A do Z
A jak vůbec vypadá náborový proces v Seznamu? David Martinovi popsal, že cesta vždy začíná u zadavatele, pokračuje k přípravě inzerátu a končí u (ne)úspěšného výběrového řízení.
Pusťte si novou epizodu a dále uslyšíte:
- Jaké aktivity se dělají, aby o Seznamu věděli potenciální zaměstnanci.
- Jaká byla situace před pandemií a jak vypadá teď.
- Kolik má Seznam zaměstnanců a jaká je fluktuace.