Dopřáli jsme si krátkou přestávku, ale už jsme zase zpátky. U mikrofonu jsme hned zkraje nového roku přivítali Ondru Krišicu. Moderátor Martin Jandora, který jinak pracuje v Ondrově týmu, si s ním popovídal o výzvách roku 2020, o chystaných novinkách a také o tom, jaké to bylo řídit dvě stovky lidí ještě před třicítkou.
Ondra pracuje v Seznamu už 8 let, jako ředitel Divize reklamy má na starosti celou řadu oblastí. Mezi ně patří reklamní systémy, produktová analytika a doporučovací technologie. Divize reklamy je mladé oddělení, které se v roce 2017 oddělilo od Obchodního oddělení. Teď Ondra řídí 9 manažerů a společně s nimi se podílí na produktových a byznysových plánech celé firmy. Přestože je času málo, snaží se každý týden vídat se všemi manažery a společně probrat jejich agendu.
Martina zajímalo, jaký byl pro Ondru loňský rok, a to nejen z hlediska pracovních překážek ve formě home office. „Loni jsme rozjeli Seznam nákupy, což je projekt integrace produktové inzerce ve Zboží a Skliku. Jdeme naproti našim e-commerce klientům. S touto věcí jsme začali dřív, než přišla pandemie a korona výrazně urychlila pokrok v e-commerce a celkovou digitalizaci retailového trhu.“
Ondra se dále rozpovídal o tom, jaký je typ manažera a jak si dovede svou práci rozvrhnout. Martinovi také prozradil, kdy se Seznamem setkal úplně poprvé.
Co dalšího se v podcastu dozvíte:
- Proč je dobré vedle výkonu podporovat také brand
- Jak bude vypadat cookieless future
- Kdyby mohl změnit jednu věc na Seznamu, jaká by to byla