Přejít na obsah

Akce a konference

(Stránka 5)



Na Seznam Foru jsme představili budoucnost Seznamu. Postupně ji ukážeme i tady

11. října 2022

Seznam Forum 2022 proběhlo 5. října v pražské La Fabrice. Vedle osmi inspirativních prezentací si účastníci užili i dva nabité workshopy od tvůrců Seznam Brand Studia a podcastu 5:59. A oslavili 20. narozeniny rádia Expres FM. Přednášející na první fotografii z leva: Gabriela Bitalová a Václav Beran, Fuse; Tomáš Búřil, obchodní ředitel Seznam.cz; Pavel Kolář, …


Na Seznam Foru 2022 bude poprvé přednášet zahraniční host

29. září 2022

Čím se inspirovat z nejlepších nativních kampaní na světě nebo jak využít podcast pro komerční produkt? Nejen to, ale spoustu dalšího se dozví hosté na letošním Seznam Foru, které se po třech letech koná opět naživo. Konference proběhne 5. října 2022 v multikulturních prostorách divadla La Fabrika. A letos poprvé se můžeme těšit na našeho …


Seznam.cz studentská kampaň 2022 zná vítěze. Co všechno díky ní studenti umějí?

23. srpna 2022

Další ročník Seznam.cz studentské kampaně, tentokrát už 6. v pořadí, vyhlásil své vítěze. Cílem soutěže je předat studentům vybraných vyšších a vysokých škol nejen teoretické znalosti, ale hlavně praktické zkušenosti s naším reklamním systémem Sklik. Kromě cenné praxe, kterou studenti díky soutěži získají, se seznámí s online reklamou jako takovou a se Seznamem jako společností. Nahlédnou pod …


Zpráva, nebo příběh? Rozdíl mezi zpravodajstvím a dalšími útvary

Veronika Geltner 17. srpna 2022

Tereza Strnadová na setkání s partnery publikujících ve feedu na domovské stránce Seznam.cz prozradila, proč je dobré správně využívat jednotlivé literární útvary a jaký to má pak vliv na zobrazování ve feedu.   Zpravodajství vs. publicistika Otázky, na které autor odpovídá v úvodu běžného novinového článku, jsou: kdo, co, kdy, kde, jak a proč. Přesně v tomto …


Jakub Drdák: Co učíme umělou inteligenci Skliku?

Umělá inteligence (UI) má mnoho podob. Může se jednat o obor informatiky, kde UI zkoumá a vyvíjí inteligentní systémy, které vnímají prostředí a podle toho pak jednají. Z jiného pohledu může jít třeba o technologie reklamního systému. Co tedy vlastně umělá inteligence je a jak jí v Skliku využíváme? Jakub Drdák, který vede oddělení výzkumu Reklamních systémů, …


Zuzana Nepauerová: Vše, co jste chtěli vědět o partnerské síti, ale báli jste se zeptat

Určitě jste si už někdy položili otázku ohledně fungování Skliku a Seznam Homepage, na kterou jste ale nedostali odpověď. Například: „Proč se na hlavní stránce Seznam zobrazuje zrovna tenhle web?“. Partnerská síť je velmi křehká na to, aby fungovala podobně jako třeba referendum. Dotazům a nápadům ale dáváme prostor a každý jeden hlas má smysl …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí