Přejít na obsah

Pro klienty a specialisty

(Stránka 81)



Co dokáže Outstream?

V této případové studii, která vznikla ve spolupráci s klientem Mountfield se dozvíte, jak klient využil videoformát Outstream v rámci Skliku pro propagaci jednoho ze svých produktů – elektrokol. Cílem této videokampaně bylo uživatelům sdělit, že Mountfield není pouze prodejcem zahradní techniky, ale že se od roku 2018 věnuje i prodeji elektrokol. Jak se to klientovi podařilo se …


Jiří Studený: Jak naboostovat menší účty 2

18. srpna 2021

V loňské prezentaci jsme vám poradili, jak v krátkém čase odhalit základní chyby na účtech. V tomto videu vám ukážeme, jak ušetřený čas efektivně využít pro rozvoj kampaní.  Úkolem nás i agentur je nejen pomáhat klientům dosáhnout jejich požadovaného cíle, ale i rozvíjet samostatné kampaně. V této přednášce vám Jiří prozradí, jak díky dobře sestaveným …


Brandové kampaně mají významný dlouhodobý vliv na konverze, říká Jakub Ouhrabka z ComGate

Eva Libichová 16. srpna 2021

ComGate provozuje platební brány pro e-shopy a platební terminály v prodejnách, obsluhuje přes 7 tisíc klientů. Je to česká společnost z Hradce Králové, která svými službami konkuruje i nadnárodním hráčům. V čem je jádro úspěchu firmy, která meziročně roste v desítkách procent v objemu transakcí i počtu klientů a jak jim v úspěchu pomohla jejich …


Zajímavé obsahové spolupráce: Cinzano, Philips Latte Go a další

Veronika Geltner 12. srpna 2021

I když slunečné dny svádí k polehávání u vody, my v Seznamu nezahálíme. Nadále s předními značkami tvoříme další obsahové spolupráce, kterými se vám chceme opět pochlubit. A abyste si nemysleli, že se chceme jenom pyšnit vlastní prací, přinášíme ukázku také ze světa. Pojďte se s námi podívat, jak spojit značku se smysluplným obsahem a zviditelnit se. Z dílny Seznam.cz …


5 tipů, jak na brandové kampaně i s menším rozpočtem

Eva Libichová 11. srpna 2021

Jak už jste měli možnost zachytit v předchozích článcích, investice do budování značky jsou z dlouhodobého hlediska nezbytné. Platí to i v případě, že váš marketingový rozpočet zrovna nedosahuje milionů. Lámete si ale hlavu s čím začít? Žádné obavy, jsme tu my a poradíme vám s vaší brandovou kampaní.  Co jsou to brandové kampaně Možná …


Případová studie: Jak na efektivní akvizici pro B2B klienta

10. srpna 2021

Klient OKsystem u nás poptal akviziční RTB kampaň, ve které chtěl oslovit B2B publikum a přivést ho na web. Za stěžejní cíl jsme společně stanovili kvalitu návštěvy. Pro tu bylo třeba zacílit na co nejrelevantnější uživatele z úzkého segmentu B2B. OKsystem je přední česká softwarová společnost s mezinárodní působností. Dodává systémové integrátory rozsáhlých informačních systémů …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí