V Emailu od Seznamu se nově zobrazují profilové fotky odesílatelů. Díky nim se ve výpisu zpráv zorientujete snadněji a rychleji najdete ten e-mail, který hledáte.
Služby a obsah
(Stránka 11)
Je pro vás vhodnější RTB reklama, nebo Sklik? Máme pro vás odpovědi
V rámci programatického nákupu na Seznamu můžete využít dvou hlavních kanálů, a to Skliku a RTB. Každý z těchto kanálů má své přednosti a je tak vhodný pro jiný typ kampaně. Jaká specifika obou z nich jsou nejzásadnější?
V galerii zvoleného místa nově najdete i fotografie ze souvisejících recenzí, takže uvidíte co ostatní uživatele nejvíce zaujalo, nebo naopak odradilo.
Otestovali jsme sílu hyperlokačního cílení v RTB
To, že je v RTB možné cílit na konkrétní země, regiony nebo města, pro vás asi není velká novinka. Hyperlokační cílení jde ale ještě dál – umožní vám díky GPS souřadnicím oslovit uživatele, kteří se pohybují ve velmi malém předem vymezeném prostoru. Pojďte společně s námi zjistit, jak si vedly hyperlokačně zacílené kampaně našeho klienta COLMEX.
Nově v Mapách najdete několik možností řazení míst v Moje Mapy. Ať už podle abecedy nebo data přidání. V aplikaci je pak navíc lze řadit dle vzdálenosti od vás.
Lookalike publika nově vymodelujete pomocí e-mailových adres
Sklik neustále inovuje své služby, a proto v něm Lookalike cílení můžete nově založit i na základě e-mailových adres. Novinka vám umožní přesné cílení kampaní i v cookieless době. Přesnost a efektivitu cílených kampaní zajišťuje pokročilé strojové učení.