Spojte svojí značku s obsahem, za kterým lidi skutečně chodí
Co je to obsahový marketing? A jak vám s ním může Seznam.cz pomoci? Ve 3 jednoduchých tipech se dozvíte to nejpodstatnější.
- Obsahový marketing nerovná se jeden PR článek
Obsahový marketing vám může pomoci přiblížit se ke své cílové skupině prostřednictvím formátů a informací, které vaši potenciální zákazníci ocení. Je to forma tvorby a distribuce kvalitního, relevantního a konzistentního obsahu, se kterým budou chtít čtenáři, posluchači a diváci trávit čas. Na rozdíl od klasické reklamy, která je často pokládána za vyrušující.
Může nabývat různých forem. Od článků, videí, podcastů až po celé pořady. V Seznamu vždy hledáme cesty, jak klienty kreativně a přirozeně propojit s původním redakčním obsahem a vytvořit komplexní obsahové strategie, které zdaleka nemusí, a ideálně by ani neměly, končit jedním článkem. Podobně jako u budování značky a brandových kampaních, i tady je důležité dbát na dlouhodobost a konzistentnost komunikace.
2. Spojte svojí značku s důvěryhodným partnerem
Zahraniční studie potvrzují, že kvalita vydavatele má i vliv na vnímání značky inzerenta. Prémiové vydavatelé mohou vést až k 3 vyšší efektivitě v nárůstu brandových metrik – jako je oblíbenost značky, zvažování nákupu nebo ochota doporučit značku známým.
Při obsahových spolupracích se Seznamem je vaše značka vždy v bezpečí. Obsah pro vás tvoří redakce a profesionální produkční týmy v úzké spolupráci s vámi. A kvalitní obsah oceňují i naši uživatelé. Na službách a stránkách Seznamu se pohybuje přibližně 8 milionů reálných uživatelů měsíčně a u obsahových webů tyta čísla meziročně narůstají.
3. Upozorněte na svůj obsah výkonovými kampaněmi
Maximálního účinku pro svůj obsah docílíte, když na něj upozorníte a nebude se spoléhat jenom na organický zásah. Skvělým nástrojem, jak zpropagovat kvalitní firemní obsah je nativní reklama, která čtenáře osloví v momentě a na místě, kde je připravený věnovat pozornost čtení, poslechu nebo dívání se na video.
Například data z průzkumu společnosti Sharethrough ukazují, že jednak se na nativní reklamu podívá o 25 % lidí více než na klasickou bannerovou a jednak jde o typ reklamy, který by dotázaní klidně sdíleli i se svými přáteli.
Nativní reklama se může zobrazovat v doporučovacím boxíku pod článkem nebo i na hlavní stránce Seznamu. Ta je nejsilnější stránkou českého internetu, denně ji navštíví až 6 milionů reálných uživatelů. Na dalších webech Seznamu vydáme až 11 miliard impresí pro online reklamu.
Zdroje: Online: Seznam 12/2020; Radio: Výzkum agentury Ipsos, CASI, 11–12 2020; Tisk: Media projekt 1+2Q/2020; TV: 12/2020 ATO – Nielsen Admosphere
Navíc díky vlastnímu obsahu budete schopni oslovovat také nové potenciální zákazníky, se kterými můžete dál pracovat v marketingovém funnelu. Prostřednictvím retargetingových kampaní jim můžete dál představit svoji značku nebo nabídky produktů.