Přejít na obsah

#Krátké zprávy

(Stránka 10)



Jak jste si už možná všimli, 1. dubna jsme v obrázkovém hledání spustili oblíbenou hru pexeso. Naše pexeso je unikátní tím, že je složeno z reálných výsledků obrázkového hledání, které se zobrazí na zadaný dotaz. A občas můžete narazit na pexeso složené z obrázků seznamáckého pejska, protože je milý a vleze všude sám. Své výsledky můžete sdílet a soutěžit tak o nejlepší čas. Co myslíte, jak rychle lze naše pexeso zvládnout? 


30. března 2023

V detailech výsledků vyhledávání nově přibyla možnost překladu všech cizojazyčných textů do češtiny. Automatický překlad se zobrazí po stisknutí tlačítka Přeložit do češtiny.


27. února 2023

Ke svému hodnocení na Mapy.cz teď můžete nově přidat fotku. Vyfoťte, jak to na místě aktuálně vypadá, a usnadněte rozhodování ostatním.


Seznam.cz zabodoval v rámci výzkumného projektu TOP Zaměstnavatelé. Každý Seznamák je jednak součástí moderní technologické firmy, ale především důležitý článek party nadšených profesionálů. Jsme moc rádi, že k nám mladá generace vzhlíží, a budeme pracovat na tom, abychom si pozici „zaměstnavatele snů“ udrželi. Více o studii i představách studentů a absolventů najdete na Seznam Zprávách.


23. února 2023

Vytvořili jsme průvodce uživatelským hodnocením. Spolehlivě vás navede k užitečným bodům, které v hodnocení zmínit, aby bylo co nejpřínosnější pro ostatní. Vyzkoušejte si ho.


Aneta Kapuciánová 10. února 2023

Novinkou jsou co-brandové bannery odkazující přímo do produktové karty na Zboží.cz. Jde o zcela nový reklamní formát, se kterým se můžete blíže seznámit v přehledné nabídce spolupráce se Seznamem s názvem Seznam Menu. Tyto bannery obsahují logo Zboží.cz a výrobce, grafika je ale v naší režii, vendoři dodávají jen seznam nabízených produktů. Tento typ inzerce je ve srovnání s klasickými bannery, které vedou na web výrobce, levnější. Kromě navýšení prodejů si díky zobrazení reklamy v ekosystému Seznam.cz, který měsíčně konzumuje 95 % české internetové populace, budete budovat povědomí o značce a produktech. V neposlední řadě se díky co-brandové kampani zlepší pozice vašich produktů v kategoriích Zboží.cz. Pokud jako značka dodáte i seznam autorizovaných prodejců, je možné v kartě produktu zobrazovat jen jejich nabídky. Díky dynamickému retargetingu je možné cílit další reklamu na uživatele, kteří si proklikli co-brandovou kampaň, a to prostřednictvím funkce reklamního systému Sklik.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí