Jak jste si už možná všimli, 1. dubna jsme v obrázkovém hledání spustili oblíbenou hru pexeso. Naše pexeso je unikátní tím, že je složeno z reálných výsledků obrázkového hledání, které se zobrazí na zadaný dotaz. A občas můžete narazit na pexeso složené z obrázků seznamáckého pejska, protože je milý a vleze všude sám. Své výsledky můžete sdílet a soutěžit tak o nejlepší čas. Co myslíte, jak rychle lze naše pexeso zvládnout?
#Krátké zprávy
(Stránka 10)
V detailech výsledků vyhledávání nově přibyla možnost překladu všech cizojazyčných textů do češtiny. Automatický překlad se zobrazí po stisknutí tlačítka Přeložit do češtiny.
Ke svému hodnocení na Mapy.cz teď můžete nově přidat fotku. Vyfoťte, jak to na místě aktuálně vypadá, a usnadněte rozhodování ostatním.
Seznam.cz zabodoval v rámci výzkumného projektu TOP Zaměstnavatelé. Každý Seznamák je jednak součástí moderní technologické firmy, ale především důležitý článek party nadšených profesionálů. Jsme moc rádi, že k nám mladá generace vzhlíží, a budeme pracovat na tom, abychom si pozici „zaměstnavatele snů“ udrželi. Více o studii i představách studentů a absolventů najdete na Seznam Zprávách.
Vytvořili jsme průvodce uživatelským hodnocením. Spolehlivě vás navede k užitečným bodům, které v hodnocení zmínit, aby bylo co nejpřínosnější pro ostatní. Vyzkoušejte si ho.
Novinkou jsou co-brandové bannery odkazující přímo do produktové karty na Zboží.cz. Jde o zcela nový reklamní formát, se kterým se můžete blíže seznámit v přehledné nabídce spolupráce se Seznamem s názvem Seznam Menu. Tyto bannery obsahují logo Zboží.cz a výrobce, grafika je ale v naší režii, vendoři dodávají jen seznam nabízených produktů. Tento typ inzerce je ve srovnání s klasickými bannery, které vedou na web výrobce, levnější. Kromě navýšení prodejů si díky zobrazení reklamy v ekosystému Seznam.cz, který měsíčně konzumuje 95 % české internetové populace, budete budovat povědomí o značce a produktech. V neposlední řadě se díky co-brandové kampani zlepší pozice vašich produktů v kategoriích Zboží.cz. Pokud jako značka dodáte i seznam autorizovaných prodejců, je možné v kartě produktu zobrazovat jen jejich nabídky. Díky dynamickému retargetingu je možné cílit další reklamu na uživatele, kteří si proklikli co-brandovou kampaň, a to prostřednictvím funkce reklamního systému Sklik.