Vytvořili jsme průvodce uživatelským hodnocením. Spolehlivě vás navede k užitečným bodům, které v hodnocení zmínit, aby bylo co nejpřínosnější pro ostatní. Vyzkoušejte si ho.
#Krátké zprávy
(Stránka 11)
Novinkou jsou co-brandové bannery odkazující přímo do produktové karty na Zboží.cz. Jde o zcela nový reklamní formát, se kterým se můžete blíže seznámit v přehledné nabídce spolupráce se Seznamem s názvem Seznam Menu. Tyto bannery obsahují logo Zboží.cz a výrobce, grafika je ale v naší režii, vendoři dodávají jen seznam nabízených produktů. Tento typ inzerce je ve srovnání s klasickými bannery, které vedou na web výrobce, levnější. Kromě navýšení prodejů si díky zobrazení reklamy v ekosystému Seznam.cz, který měsíčně konzumuje 95 % české internetové populace, budete budovat povědomí o značce a produktech. V neposlední řadě se díky co-brandové kampani zlepší pozice vašich produktů v kategoriích Zboží.cz. Pokud jako značka dodáte i seznam autorizovaných prodejců, je možné v kartě produktu zobrazovat jen jejich nabídky. Díky dynamickému retargetingu je možné cílit další reklamu na uživatele, kteří si proklikli co-brandovou kampaň, a to prostřednictvím funkce reklamního systému Sklik.
Vedle podniků a služeb můžete hodnotit i další místa. Zříceniny, kopce a další objekty tak sbírají vaše hodnocení a zkušenosti, kterých jste nám poslali už přes 17 000! Díky, že nám pomáháte plnit Mapy po celém světě.
Na Emailu Profi můžete nově v kalendáři využívat u schůzek volby dostupnosti, tedy zda vám v něm schůzka zabírá čas či nikoli. Čtyři nové stavy včetně „Nezávazně“ a „Mimo kancelář“ můžete nastavit u svých schůzek přímo při jejich vytváření, ale také u schůzek, které jste přijali. Stačí kliknout na ikonu tužky v detailu události v kalendáři. Nově také přibyla možnost označit si jakoukoli schůzku jako soukromou.
Od středy 11. ledna 2023 se Jednoduchá obsahová kampaň zařadí mezi samostatné typy kampaní. Jednoduše budete moci filtrovat v Skliku, statistických reportech nebo třeba využít filtrování i přes rozhraní API. A výsledky celkových reportů tak budou přehlednější. Ale pozor! Zároveň to znamená, že od středy nebude JOK součástí reportů a filtrování ve vašich stávajících obsahových kampaních.